Suha-Vratnice-Slavigora-Sastavci

Very difficult
July 24, 2017
July 2017

near Slavigora, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Na magistrali, na odmoristu Suha ostaviti auto. Dalje, putem iza rampe, duz Suškog potoka nekih 6km , pa skrenuti desno i nastaviti serpentinama ka Vratnicama. Napomena: zadnja voda je Suški potok. Imaju tu i markacije, ali nisu nešto. Doduše, staza sve vodi šumskim putem, pa je lako za orijentaciju (osim na raskrsnicama :)). Na Vratnicama (livade) priječiti gore desno do ruba šume i tu naći ulaz na stazu. Prvih cca 300m je ok, a onda se dolazi do šumarka ispred, a točila ispod. Đurovog točila. Spušta se točilom, strmo, klizavo, mada se možda treba spustiti ranije i ukoso doći do ruba točila. Iza točila držati se stijene, staza vodi tik uz nju. Dalje je prilično jasna, izuzimajući kratke dionice od po par metara, zarasle u šikaru. Itd itd do Male Lastve, pa onda dolje, pa do šume. VIdici su izuzetni. U šumi u prvom dijelu nema staze, ali prateći track naići ćete na nju. Dalje je slijedite do Slavigore. Spust potom makadamom do Sastavaka, iako je bolje rješenje s dva auta, jedno u Suhoj, a drugo na Slavigori. Staza prolazi divljim, nepristupačnim krajevima. Potreban je krajnji oprez po više osnova - orijentzacijski, onda se njome služe medvjedi, ima kršljivih sipara itd. Prolazak stazom na vlastitu odgovornost i definitivno ga ne preporucujem neiskusnim optimistima, koji ce se osloniti iskljucivo na track. Track je samo pomoc, a na stazi vi odlucujete kuda cete.