ŠTUBEJ 940 MNV

July 16, 2022
July 2022

near Ceremošnja, Central Serbia (Serbia)

U šetnju smo krenuli dosta kasno,oko 15h. Krećemo sa parkinga ispred restorana i u razgovoru sa lokalcima dobijamo informaciju da je baš ovuda najbolje se popeti do vrha Štubej. Ubrzo dolazimo do pećine Ceremošnja koja je nažalost u tom momentu bila zatvorena za posetioce. Mi smo imali treck koji smo pratili ali ubrzo zaključujemo da su staze odlično obeležene,te nam treck nije ni potreban. Od pećine kreće malo teži deo za hodanje ali brzo kroz paprat izlazimo na put i shvatamo da je to isti put koji ide nazad na parking . Tako da se može i tuda doći ,ne mora pored pećine. U šumi je urađen široki kolski put i mi nastavljamo njime . Jednostavno nismo hteli da se zavlačimo dublje u šumu zbog broja sati. Brzo se stiže na Štubej,dole kod pećine tabla kaže 2 i po sata ,mi smo stigli za sat i 40. Na vrhu Štubeja ništa novo osim antena i visokog žbunja i opet nemamo nikakav pogled na okolinu. Nastavljamo u pravcu kojim smo došli ,vraćamo se na taj široki šumski put i stižemo lagano do momenta gde smo mi rešili da moramo da skratimo stazu jer trek koji smo mi pratili NIJE KRUŽNA STAZA. Skrećemo kod drveta obelezenim sa crveno belim iksom i silazimo prema vodopadu Siga . Lagano starim šumskim putem silazimo u naseljeno mesto stižemo do asfalta i to imamo zadnjih 3,1km do našeg auta.