Στόμιο - Καταφύγιο Κισσάβου - Όσσα - Καρίτσα

Photo ofΣτόμιο - Καταφύγιο Κισσάβου - Όσσα - Καρίτσα Photo ofΣτόμιο - Καταφύγιο Κισσάβου - Όσσα - Καρίτσα Photo ofΣτόμιο - Καταφύγιο Κισσάβου - Όσσα - Καρίτσα

November 27, 2021
November 2021

near Stómio, Thessaly (Greece)

Η κλασσική ανάβαση στην κορυφή του Κισσάβου ξεκινάει από το χωριό Σπηλιά. Επί το πλείστον γίνεται με χιόνια.
Θέλοντας να εκμεταλλευτούμε το καλο καιρό και να περπατήσουμε με αξιοπρέπεια, ξεκινήσαμε από το Στόμιο, ανεβήκαμε στην Όσσα και κατεβήκαμε στην Καρίτσα.
Αν και το μονοπάτι για Καρίτσα περιλάμβανε σημάδια, εμείς κάποιες φορές τα χάσαμε και διορθώσαμε την πορεία μας με το τζιπιες.
Επίσης δεν περιλαμβάνει η κατάβαση μονοπάτι. Κατεβαίνεις το δάσος με την βοήθεια των σημαδιών.

Όπως μπορεί να παρατηρήσει κάποιος, κάναμε διάσχιση. Ξεκινήσαμε από το Στόμιο και βρεθήκαμε στην Καρίτσα , πηγαίνοντας με ένα αυτοκίνητο.
Αυτό σημαίνει, πως έχοντας περπατήσει 9 ώρες, περπατήσαμε άλλα 8 χμ σε 1 ώρα και 20 λεπτά περίπου από τον δρόμο, για να επιστρέψουμε πίσω στο αυτοκίνητό μας.