Stolac - Nekropola Radimlja-Osanjici-Daorson-Kanjon Radimlje-Nekropola

Photo ofStolac - Nekropola Radimlja-Osanjici-Daorson-Kanjon Radimlje-Nekropola Photo ofStolac - Nekropola Radimlja-Osanjici-Daorson-Kanjon Radimlje-Nekropola Photo ofStolac - Nekropola Radimlja-Osanjici-Daorson-Kanjon Radimlje-Nekropola

March 19, 2022
March 2022

near Poprati, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

jedna kratka kruzna ruta koja je pokusala da spoji par znamenitosti nadomak Stolca. Krenuli smo od cuvene nekropole stecaka, usmjerili se odmah lijevo preko polja i dosli do travnatog puta koji vodi kroz sumu. negdje na google mapsu ti su ptevi oznaceni kao Konjski putevi

poepli smo se do ceste i s njom krenuli prema spomen obiljezju i selu Osanjici. odatle smo se uputili lijevo prema antickoj tvrdjavi Daorson.
sve dotle je put bio dobar, da se ne bi vracali istim putem nazad, odlucili smo da se od tvrdjave spustimo grebenom do kanjona Radimlje.
to je vec bio problem, nasli smo na dijelove staze, ali je prestrma, eksponirana, zarasla, morate se doslovno probijati preko stijena tako da taj put nikako ne preporucavam...

PictographIntersection Altitude 330 ft
Photo ofPocetna tacka blizina Nekropole Radimlja Photo ofPocetna tacka blizina Nekropole Radimlja Photo ofPocetna tacka blizina Nekropole Radimlja

Pocetna tacka blizina Nekropole Radimlja

PictographIntersection Altitude 510 ft

raskrsnica lijevo

nailazak na veci zemljani put koji vodi iz naselja

PictographIntersection Altitude 656 ft

desno prema Osanjicima

poslije ovog desno ide se i cestom desno

PictographMonument Altitude 717 ft

spomen obiljezje

PictographIntersection Altitude 809 ft
Photo ofskretanje sa ceste desno lijepom stazom Photo ofskretanje sa ceste desno lijepom stazom Photo ofskretanje sa ceste desno lijepom stazom

skretanje sa ceste desno lijepom stazom

oznaceno je malo nakon skretanje, ovo je kraci put ka selu