Στο Πήλιο μ΄ένα σακίδιο στην πλάτη 4

Photo ofΣτο Πήλιο μ΄ένα σακίδιο στην πλάτη 4 Photo ofΣτο Πήλιο μ΄ένα σακίδιο στην πλάτη 4 Photo ofΣτο Πήλιο μ΄ένα σακίδιο στην πλάτη 4

2072
July 18, 2021
July 2021

near Horefto, Thessaly (Greece)

Μέρα 4η
Ξεκινήσαμε από Χορευτό ,περάσαμε την παραλία των Αγίων Σαράντα και κατευθυνθήκαμε στην παραλία Μπάνικα χωρίς προβλήματα επειδή στα δυσεύρετα περάσματα υπήρχε καλή κόκκινη σήμανση. Από εκεί άρχισαν τα προβλήματα. Το μονοπάτι - εγκαταλελειμμένος χωματόδρομος ήταν γεμάτος βάτα. Για μισή ώρα έκοβα με το πριόνι και το ψαλίδι και το μόνο που κατάφερα ήταν να προχωρήσω 10 μέτρα. Γύρισα πίσω και κινήθηκα προς τα πάνω πάνω σε έναν φρέσκο χωματόδρομο ,ο οποίος είχε διαλύσει στην κυριολεξία το παλιό πανέμορφο καλντερίμι. Και σαν να μην έφτανε αυτό ,είχανε φράξει το το δρόμο. Βλέπετε οι ευρωπαίοι ιδιοκτήτες ήρθανε στην Μπανανία και αφομοιώθηκαν πλήρως με την τοπική μπανανιακή νομοθεσία και κουλτούρα. Αφού κάναμε έναν μεγάλο κύκλο μέσα σε συνθήκες καύσωνα περάσαμε από τις υπέροχες παραλίες του βόρειου Πηλίου τις οποίες όμως δεν μπορούσαμε να απολαύσουμε γιατί ήταν καλυμμένες με έναν παράξενο αφρό. Ξεκουραστήκαμε στον Άη-Γιάννη και ξεκινήσαμε την ανάβαση στο πανέμορφο καλντερίμι που οδηγεί στην Τσαγκαράδα ,όπου διανυκτερεύσαμε σε ξενοδοχείο.