STAZE MATARUŠKE BANJE - zelena i narandžasta

Photo ofSTAZE MATARUŠKE BANJE - zelena i narandžasta Photo ofSTAZE MATARUŠKE BANJE - zelena i narandžasta Photo ofSTAZE MATARUŠKE BANJE - zelena i narandžasta

April 24, 2020
April 2020

near Mataruška Banja, Central Serbia (Serbia)

PLANINARSKO - REKREATIVNE STAZE MATARUŠKE BANJE

~ ZELENA STAZA~ (kombinacija sa narandžastom)

Trasa počinje iz Pećinske ulice, krećite se uzvodno uz potok Pećinac po kome je ulica i dobila naziv. Nakon 800m sa leve strane nalazi se veliki bor i spomenik u blizini, to je mesto gde se odvajate i nastavljate u pravcu vrha Oštra glavica 728m. Staza ide grebenom, većim delom kroz šumu. Duž staze moguće je videti i obeležja u vidu strelica i horizontalnih linija zeleno - bele boje. Poželjno je povremeno obratiti pažnju na njih i time proveriti da li ste na pravoj stazi. U podnožju vrha naićićete na jednu raskrsnicu koja se spaja sa zelenom stazom i zajedno idu na vrh. Nastavite da se penjete pravo i uskoro staza počinje da bude blaža i stranom prilazi vrhu sa zadnje strane, nastavlja sve do sedla u podnožju. Skrenite desno i nastavite blago uzbrdo do samog vrha. Uživajte u pogledu! ;)
Za povratak postoji više opcija, možete da produžite od sedla pravo i time se nadovezujete na plavu stazu o kojoj detaljnije možete videti na linku koji će biti ispod. Druga opcija je da se vratite istom stazom, ali ovom trasom se vraćate samo do raskrsnice ispod vrha, gde skrećete desno i spuštate se narandžastom stazom, za koju takođe postoji detaljan opis i trasa na mom profilu.

Na stazi ne izvora sa pijaćom vodom, preporučuje se da ponesete sa sobom.

Staze je obeležio i markirao poznati kraljevački planinar Branislav Binić - Bine

Detaljan opis plave i narandžaste staze:

Dužina staze: 7,5km
Uspon: 500m

Sve informacije vezane za trasu: