Stari grad Kaštela + slapovi Kozice

Photo ofStari grad Kaštela + slapovi Kozice Photo ofStari grad Kaštela + slapovi Kozice Photo ofStari grad Kaštela + slapovi Kozice

November 25, 2018
November 2018

near Vladići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Asfaltnim putem pored Reumala 6km do Vladića vrha. To je plato, manje izletiste, ujedno i raskrsnica puteva. Tu ostavite auto, ali mozete i dalje bar 1,5km. Uglavnom, od Vladića vrha ima zemljanog puta oko 5+ km do iznad Kaštele. Tu odmah desno, na raskrsnici, je i voda. Napomena: desno vodi i markacija,, pretpostavljam prema Kiseljaku. Do Kaštele idete lijevo, grebenom, stazom kroz vrijesak koja se nakon 200m spusta strmo ispod stijena i dodjete do ispod Kaštele. U povratku mozete otici do vidikovca na kraju grebena, sa dva koncentricna opkopa. Na povratku smo autom otisli jos 2,5km do iza sela Dragacici, a dalje mozda jos oko 1,5km do slapova Kozice. Lijepa okolnost je da su biciklisti postavili putokaze na vecinu raskrsnica.Slapovi Kozice su prelijepi.