Staretina izmedju Livanjskog i Glamockog polja, Satora i Golije

Photo ofStaretina izmedju Livanjskog i Glamockog polja, Satora i Golije Photo ofStaretina izmedju Livanjskog i Glamockog polja, Satora i Golije Photo ofStaretina izmedju Livanjskog i Glamockog polja, Satora i Golije

October 2, 2021
October 2021

near Ninkovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Posjeta planinarski ne tako poznatoj, markiranoj i posjecenoj planini, sa prekrasnim pogledom kako na Glamocko i Livanjsko polje, tako i na planinu Sator.

slijedili smo otprilike track

s tim da smo auto ostavili na raskrsnici nesto prije lovacke kuce i krenuli putem desno, a zatim skrenuli s njega livadama prateci uglavnom tragove terenaca i cetverotockasa koji se izgleda cesce penju na sami vrh nego planinari.
vrh je po kartama visine 1675 m, a na wikipediji stoji nesto manja visina. oznacen je samo jednom manjom kamenom izbocinom.
od vrha smo koristili utabaniji put koji su napravili terenci i spustili se s njim tako da smo dosli do pocetne tacke s druge strane.

prizori prekrasni, livade, pogled, vidi se da ovdje ne prodje puno ljudi, nema puno utabanih staza, ostataka. Na putu do pocetne tacke cak nas je zaustavio lovocuvar da vidi da li smo naoruzani.

ni samu pocetnu tacku nije lako pronaci, mi smo dosli iz pravca Glamoca, na krizanju puteva kod ogradjene šume gdje se nalazi spomenik Ivi Loli Ribaru skrenuli smo lijevo prema selu Halapic, onda smo pratili put sumarije do rampe i poslije rampe je otprilike par km dobrog makadama do raskrsnice prije lovacke kuce odakle se krece

Raskrsnica kod lovacke kuce

Lovacka kuca se vidi skoro citavo vrijeme traila

Skretanje sa puta lijevo

na pocetku stoji malo utabaniji put za terence koji se poslije gubi, pa se krece grebenom prema najvisem vrhu

Najveci vrh Staretine 1675 m

• Mirko Mirko 2 Dec 15, 2022

Pozdrav,
    Zanima me ima li mina u blizini staze?