Stara planina - Orlova stena i vidikovac Bolvan u pokušaju

Photo ofStara planina - Orlova stena i vidikovac Bolvan u pokušaju Photo ofStara planina - Orlova stena i vidikovac Bolvan u pokušaju Photo ofStara planina - Orlova stena i vidikovac Bolvan u pokušaju

August 1, 2021
August 2021

near Ćuštica, Central Serbia (Serbia)

Prijatna šetnja od hotela "Stara planina" do vidikovca Orlova stena. Staza je dobro označena putokazima, do vidikovca se stiže za oko pola sata hoda. U jednom delu je staza dosta uzana i prolazi kroz visoku travu i žbunje, preporuka za duge pantalone! Sa vidikovca puca lep pogled ka zapadu pa je možda bolje vidikovac posetiti u prepodnevnim časovima kada ga obasjava sunce (mi smo bili u večernjim satima i gledali u sunce).

U povratku smo na Jabučkom ravništu (oko 1km od hotela) ugledali putokaz "Bolvan 30 min" i na bum, bez pripreme, krenuli ka njemu. Put vodi pored kanalizacionog kolektora, uzbrdo do trafostanice i napuštenog autobusa. Videli smo planinarsku markaciju na stubiću pored autobusa i krenuli pravo pored njega - to je bila jedina markacija koju smo primetili na celoj deonici koju smo prešli. Posle nekog vremena smo posumnjali da smo na dobrom pravcu i zbog nedostatka markacije, putokaza i početka sumraka rešili da se vratimo.

Kada sam na miru pregledao wikiloc našao sam ovaj trail koji vodi do vidikovca Bolvan. Ispostavilo se da smo ipak bili na dobrom putu, bili smo udaljeni od vidikovca nekih 400m :(