Σταγιάτες - Μακρυνίτσα - Μονοπάτι των Κενταύρων - Πορταριά - Σταγιάτες

Photo ofΣταγιάτες - Μακρυνίτσα - Μονοπάτι των Κενταύρων - Πορταριά - Σταγιάτες Photo ofΣταγιάτες - Μακρυνίτσα - Μονοπάτι των Κενταύρων - Πορταριά - Σταγιάτες Photo ofΣταγιάτες - Μακρυνίτσα - Μονοπάτι των Κενταύρων - Πορταριά - Σταγιάτες

4 hours one minute
July 30, 2021
July 2021

near Stagiátes, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από τους Σταγιάτες και είναι σηματοδοτημένο πλήρως. Μέχρι την Μακρυνίτσα η διαδρομή είναι ανηφορική αλλά πολύ ευχάριστη. Συναντήσαμε αρκετές βρύσες για εφοδιασμό νερού που ηταν απαραίτητο γιατί είχε πολλή ζέστη (30/7 και καύσωνας). Μπήκαμε στο χωριό για μια στάση στην δροσερή πλατεία. Συνεχίσαμε από το βουνό στο μονοπάτι για Πορταριά, όπως φαίνεται και στο σχεδιάγραμμα από το 3,7 χλμ έως το 6,7 χλμ το κομμάτι δηλαδή πάνω από την Μακρυνίτσα με κατεύθυνση την Πορταριά. Προσοχή! Το κομμάτι αυτό είναι ακαθάριστο γεμάτο αγκάθια και εμπόδια. Επίσης εύκολα μπορείς να χαθείς καθώς τα σημάδια είναι ελάχιστα. Καλό θα ήταν να μην το διασχίσετε ειδικά καλοκαίρι χωρίς μακρύ παντελόνι γιατί θα γεμίσετε σημάδια. (Σε κάποια σημεία χάνεται και το σήμα του GPS) Καλύτερα να πάτε Πορταριά από τον δρόμο και όχι από εκεί. Η συνέχεια της διαδρομής είναι κατηφορική. Κοντά στο 7,8 χλμ μπερδευτήκαμε χάσαμε το μονοπάτι και πήραμε τον χωματόδρομο αλλά επιστρέψαμε και το βρήκαμε. Το μονοπάτι των Κενταύρων που καταλήγει στην Πορταριά είναι εξαιρετικό, πολύ προσεγμένο με ωραίες γεφυρούλες που βοηθάνε να διασχίσουμε το ποτάμι. Μετά μπήκαμε στην Πορταριά για πολύωρη στάση για φαγητό και καφέ. Στη συνέχεια επιστρέψαμε στους Σταγιάτες στο σημείο εκκίνησης.