Sta. Fe de Montseny-Empedrats de Morou- Pantà de Sta Fe

Photo ofSta. Fe de Montseny-Empedrats de Morou- Pantà de Sta Fe Photo ofSta. Fe de Montseny-Empedrats de Morou- Pantà de Sta Fe Photo ofSta. Fe de Montseny-Empedrats de Morou- Pantà de Sta Fe

November 15, 2015
November 2015

•   4.9 3 Reviews

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Ruta fàcil per fer en familia i gaudir dels maravellosos boscos que travessa i, que a la tardor, tenen un encant especial.

Sortim del centre d'informació de Can Casades, on hi trobem aparcaments i un restaurant. Prenem el camí que ens porta de seguida al centre de natura de Can Lleonart. El camí està molt ben senyalitzat i es va endinsant en una gran fageda passant pel pla de mulladius i que continua amb una suau pujada fins als empedrats de Morou.Són unes curioses formacions de roca i punt més elevat del recorregut i on tenim unes vistes espectaculars.
comencem la baixada, sempre seguint els senyals que ens porten fins al pantà de sta. Fe. Passem per sobre la pressa i continuem camí paral·lels a la riera i que ens porta al punt d'inici.
Allarguem una mica la ruta, fent una petita volta fins a la font del Frare.

El desnivell de 656 m no es correcte. El desnivell correcte és de 250 m.

PictographInformation point Altitude 3,849 ft

LAP006

• Photo of joanbtt
    joanbtt Nov 16, 2015

Fotos molt guapes! El paisatge està espectacular.

• Photo of marcosmmd
    marcosmmd May 2, 2018

Ruta sencilla para realizar con niños.

• rodrigo david rasmussen Jun 22, 2021

Ruta apta para todo el publico, muy buenas vistas y muy facil de hacerla