Photo ofSta Cristina d'Aro - Roca Rovira - puig d'en Ponç - dolmen de Mas Boussarenys i tornada a Santa Cristina d'Aro. Photo ofSta Cristina d'Aro - Roca Rovira - puig d'en Ponç - dolmen de Mas Boussarenys i tornada a Santa Cristina d'Aro. Photo ofSta Cristina d'Aro - Roca Rovira - puig d'en Ponç - dolmen de Mas Boussarenys i tornada a Santa Cristina d'Aro.

February 2, 2022
February 2022

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Sortida des del aparcament situat a la plaça de l'Ajuntament de Santa Cristina, que es molt espaiòs i gratuit.
Sortim amb direcció nord pel sender PR.C. 110 , tot de pujada per pistes força amples i de bon fer.
La baixada la farem per uns corriols estrets i no senyalitzats amb força mes dificultat donat que es fácil patinar en el sauló desgastat.
Val la pena de visitar Roca Rovira per les vistes tan interessants que podem gaudir en aquest mirador, tant del cantó nord , est i sud ens permet veure tot el entorn d'una forma esplendida.
No hem acabat de pujar fins el Puig d'en Ponç, per lo avançat de la tarda i per qjue des de aquest últim cim no es podem gaudir de vistes per l'arbrat d'aquest cim.
Val la pena de visitar el dolmen de Mas Boussarenys, pel seu estat de conservació i per tratacte d'un megalitic de grans proporcións.
L'arribada l'hem ting de fer de fosc ja que a las set de la tarda i per aquests boscos la visió era nula.
Agrair a Johemi, per la ruta penjada el 25.08.2020 que hem seguit en bona part del recorregut.