St Paul Yolu ( St Paul Trail ) Çaltepe - Kestanelik - Altınkaya (Selge)

Photo ofSt Paul Yolu ( St Paul Trail ) Çaltepe - Kestanelik - Altınkaya (Selge) Photo ofSt Paul Yolu ( St Paul Trail ) Çaltepe - Kestanelik - Altınkaya (Selge) Photo ofSt Paul Yolu ( St Paul Trail ) Çaltepe - Kestanelik - Altınkaya (Selge)

November 5, 2018
November 2018

near Çaltepe, Antalya (Türkiye)

Erdinç Pansiyonda dün geceki güzel yemeklerden sonra sabahta iyi bir kahvaltı ile yine düşüyoruz yola..Kestaneliğe kadar bir iniş bir çıkış ama genelde artan bir yükselişle Kestaneliğe kadar eski yollardan geliyoruz.

Kestanelik yakınlarından başlayan muhteşem oluşumlar arasında nereye bakacağınızı şaşıracaksınız.Kestanelikten Delisarnıça geldiğimizde Mezarlık içindeki sarnıçlara bakmayı unutmayın.

Delisarnıçtan sonra bir kaç sert çıkışla Adam kayalar mevkiine gelip buradaki oluşumlarıda geziyor ve tekrar yola koyuluyoruz.Selge yakınlarına çıktığımızda 2 km asfalt yürümek hoş olmuyor.

Selge yakınında patikaya girip Anfi tiyatro ile kucaklaşınca muhteşem manzaraya doyamıyoruz.

Anfi Tiyatrodan ayrılıp Altınkaya (Selge) dan ayrılırken sağa dönüp Selge Natural Home Pansiyona giriyoruz. Bu kestirmeyi kullanabilirsiniz. Rotadan çıkış ve giriş yaptık.

Adam Kayalar

Akarca

Altınyaka

Anfi Tiyatro

Antik Yol Geçiş

Cami..,

Delisarnıç

Dere Geçişi (Ayakkabısız)

Erdinç Pansiyon (Erdinç Barca 0543 633 2599 )

Eskiköyyeri Yaylası

Gaybi Deresi

Kemik Mezarı

Kestanelik1

Kuyu Suyu. (İçilebilir) (Water)