St Paul Yolu ( St Paul Trail ) Altınkaya (Selge) - Yerköprü - Beşkonak

Photo ofSt Paul Yolu ( St Paul Trail ) Altınkaya (Selge) - Yerköprü - Beşkonak Photo ofSt Paul Yolu ( St Paul Trail ) Altınkaya (Selge) - Yerköprü - Beşkonak Photo ofSt Paul Yolu ( St Paul Trail ) Altınkaya (Selge) - Yerköprü - Beşkonak

November 5, 2018
November 2018

near Altınkaya, Antalya (Türkiye)

Sabah pansiyonda aldığımız güzel kahvaltıdan sonra yola çıkıyoruz. Önce hafif hafif iniyoruz baze hafif tırmanışlar yapıyoruz. Bazı bölümlerde işaretler zayıf çok dikkatli olmalısınız.

Derken birden bir uçuruma geliyoruz. Şaka gibi biraz kaya tırmanışını andıran tarzda zorlu bir bölümden geçirek Yerköprüye iniyoruz. Bu bölüm bence riskli. Herkez bu parkura girmemeli.

Yerköprüden sonra önce Tevfik pansiyon ardından Roma Köprüsünden geçerek Beşkonağa iniyoruz.

Burada 12 günlük maceramaız sona eriyor. Derede ayaklarımızı buz gibi suya sokup rahatlıyoruz..

Akarca

Uçurum Geçişi Başlangıcı

• Photo of KÖKEN1973
    KÖKEN1973 Nov 16, 2018

Metin bey yol işaretli mi ben de yürüdüm ama farketmedim

• Photo of Metin ULUIŞIK
    Metin ULUIŞIK Nov 16, 2018

Evet işaretli. Ancak bir kaç kritik nokta yetersiz. Bizde gps kaydı olduğu için zorlanmadık. Ancak gps siz bazı işaretler atlanabilir. Uzun zaman işaretler yenilenmemiş. Dikkat istiyor biraz..