St. Joan de Caselles (Canillo) - Pont Tibetà - BUS - Mirador del Quer - corriol a Canillo (Baixada NO APTE PER TOTHOM)

September 10, 2023
September 2023

near Sant Joan de Caselles, Canillo (Andorra)

Barreja de “dominguerisme” i muntanya per pujades, corriols i baixades vertiginoses i un xic agosarades…

Sortida caminant de St. Joan de Caselles (Canillo). Aparcats al pàrquing, travessem la carretera pel pas de vianants i agafem un corriol, passades les cases direcció França, que puja fins el Pont Tibetà, fent una bona pujada continua per bon camí. Amb el tíquet i l’hora reservada fem la travessa d’ANADA. A l’altre banda del pont, per fer la tornada caminant, un cop fora del pont agafem un corriol que surt a la dreta passada la caseta de control… que va vorejant la Vall del Riu fins travessar el riu, per tornar al punt d’entrada al pont.

Caminem fins on surt el BUS, que ens porta al Mirador del Quer.

Un cop baixats de l’autobús, caminat el troç fins el mirador, fetes les fotos i admirades les vistes… agafem un desviament passada la caseta de control a la dreta, cap a un corriol de baixada a Canillo que barreja camí, desgrimpades, cordes, cadenes, grapes a les parets,… (ULL!!! baixada divertida però no apte per tothom!!! Prefereixo recomanar que gent no iniciada, nens i persones amb poca agilitat no prenguin aquesta opció i tornin amb el Bus!).

Arribats a Canillo baixant pel carrer major del casc antic arribem a la carretera i tornem a Sant Joan de Caselles…