سرکچال 1، سرکچال 2 و سرکچال 3 از شمشک

Photo ofسرکچال 1، سرکچال 2 و سرکچال 3 از شمشک Photo ofسرکچال 1، سرکچال 2 و سرکچال 3 از شمشک Photo ofسرکچال 1، سرکچال 2 و سرکچال 3 از شمشک

June 8, 2019
June 2019

near Sepīdestān, Alborz (Iran)

درود
این برنامه در روز پنج‏شنبه مورخ 98/03/16 به همراه همنوردم آقا مصطفی انجام شد. اگر دقیقاً از مسیر رفت بنده به سمت قله برید مسیر کاملاً مشخص و دارای پاکوب است. من دقیقاً از کنار چشمه 1 و چشمه 2 عبور نکردم ولی نشانه گذاری بنده با فاصله 10 متری است. پناهگاه بسیار مرتب بوده و قابلیت شب مانی دارد. به گفته بومی های منطقه داخل پناهگاه یک سنجاب زندگی میکند. بعد از پناهگاه من چشمه ای ندیدم. در این برنامه قلل سرکچال 2 و 3 هم صعود شد ولی متاسفانه ظاهراً گوشی مسیر بنده رو ذخیره نکرده. ساعت 11:20 قله سرکچال 1 صعود شد، حدود 11:45 قله دوم و حدود 12:20 قله سوم صعود شد. در حین استراحت روی قله سوم، علیرغم اینکه هوا مناسب بود، ناگهان برف و تگرگ باریدن گرفت. ما فوراً قله را ترک کردیم و در مسیر بازگشت بارون و رعد و برق هم اضافه شد که وضعیت هوا تا آخر مسیر به همین صورت بود. به همین دلیل دقیقا از زیر قله دوم به سمت جنوب تغییر مسیر دادیم و تقریبا تا نقطه ای هم ارتفاع پناهگاه لجنی شن اسکی و سپس به سمت پناهگاه تراورس کردیم که از نظر زمانی خیلی صرفه جویی شد. ولی فکر میکنم برای تابستون مناسب نباشه و همان مسیر رفت برای بازگشت مناسب تر باشه. از روی قله تقریباً حدود 20 قله مرتفع دیگه مثل دماوند، کلون بستک، آزاد کوه، روته، مهرچال، آتشکوه، ریزان، خط الراس توچال، خط الراس هرزه کوه، خلنو و ... دیده میشه.

شروع، ۰۶:۲۰

سلام و عرض ادب. خدا قوت.
    امکانش وجود داره خروجی این ترک رو به صورت فایل gpx در اختیار ما قرار بدید؟

درود
    دوست گرامی باید خودتون دانلود کنید، به این صورت که روی گزینه دانلود کلیک کنید، از تب‌های بالا، تب فایل رو انتخاب کرده، گزینه
    Include locations displayed .....
    رو تیک میکنید، و روی دانلود کلیک می کنید، سیستم بهتون فایل رو به صورت جی پی ایکس تحویل میده.
    باز اگر سوالی داشتید می تونید تو اینترنت سرچ کنید چندتا سایت توضیح دادن.

mohammad_1274 Jul 29, 2021

اگرم براتون امکانپذیر نبود بفرمایید تا از یه راهی براتون بفرستم.

• Photo of babakshgh
    babakshgh Jul 29, 2021

سپاس امروز از یه ترک دیگه استفاده کردیم و صعود کردیم.
    با سپاس
    البته من گزینه دانلود ندارم ولی به gpx تبدیل نمیکنه و خطا می ده.

mohammad_1274 Jul 29, 2021

خیلیم عالی، تبریک بابت صعود، تا حالا ندیده بودم کسی گزینه دانلود رو نداشته باشه، تنها حالتی که به ذهنم میرسه لاگین نکردن هست.