Sra. Guía Preguiça MG Pedrinho Branda Real

Photo ofSra. Guía  Preguiça MG Pedrinho  Branda Real Photo ofSra. Guía  Preguiça MG Pedrinho  Branda Real Photo ofSra. Guía  Preguiça MG Pedrinho  Branda Real

February 18, 2018
February 2018

near Branda da Aveleira, Viana do Castelo (Portugal)

Ruta que comenza na capela da Sra. da Guía freguesía de Gave (A peneda).
Comezamos pasando por diante do restaurante O Brandeiro e collemos unha pista de fronte (á nosa equerda é o comenzo da ruta da Branda de Aveleira) que baixa ata o río Vez o que atravesamos en dúas ocasións. Chegamos a un punto onde todas as rutas están sinaladas nun cruce de camiños e subimos á nosa esquerda. Pasamos Lameiroes onde comezamos o círculo do track á dereita, para regresar de novo e pechar o círculo pola esquerda. Camiñamos polo sendeiro un rato ata que desconectamos do camiño subindo á drta. pola ladeira ata achegarnos ao alto da Preguiça, situados como eólicos. Dende alí continuamos ata o marco xeodésico de A Peneda a 1380, cunhas vistas maravillosas de 360°. Baixamos un pouco ata o seguinte encontro, a Garganta do Eiró. Baixada pola ladeira ata un camiño que adentraranos nunha pista que por desgracia ten devastado o antigo camiño de pedra do que aínda podemos utilizar nalgún tramo. Poldras dificultosas para salvar o Vez, Branda do Real totalmente abandoado su uso como as construccións, testemuñas do pasado, invadidas polas xestas e silvas.
Cabalos e vacas seguen ahí. Pechamos o círculo para voltar polo rabo do nove ata o comenzo, onde enganchamos coa ruta da Branda de Aveleira.............

GRAZAS a Sudando Botas polo seu track, o cal fixemos en sentido contrario ao indicado.