Photo ofΣπηλιές - Κόψη Σχολιού - Σχολιό - Σκάλα - Ζωνάρια - Αποστολίδης - Κόψη Μπαρμπαλά - Ρέμα Καρασκίνη - Σπηλιές Photo ofΣπηλιές - Κόψη Σχολιού - Σχολιό - Σκάλα - Ζωνάρια - Αποστολίδης - Κόψη Μπαρμπαλά - Ρέμα Καρασκίνη - Σπηλιές Photo ofΣπηλιές - Κόψη Σχολιού - Σχολιό - Σκάλα - Ζωνάρια - Αποστολίδης - Κόψη Μπαρμπαλά - Ρέμα Καρασκίνη - Σπηλιές

September 13, 2020
September 2020

near Kokkinopilós, Thessaly (Greece)

Γιατί να μην γίνουν οι δύο εύκολες κόψεις του Ολύμπου την ίδια μέρα ?
Αποφασίσαμε συνεπώς να ανεβούμε από κόψη σχολιού και να κατεβούμε από κόψη Μπαρμπαλά.
Η κόψη Σχολιού είναι εύκολη. Έχουν συρματόσκοινο (για το χειμώνα), σκαλάκια για να σκαρφαλώσουμε το βράχο. Το τελευταίο δίωρο είναι κουραστικό που περπατάμε σε σάρα.
Λίγο το κατέβασμα από την κόψη Μπαρμπαλά μας δυσκόλεψε, γιατί είχε σάρα και στην αρχή δεν βλέπαμε ευκρινώς τα σημάδια.
Επίσης λίγο προσοχή θέλει και η κατάβαση από το ρέμα Καρασκίνη.
Η ύπαρξη gps κρίνεται απαραίτητη

Σπηλιές

Αρχή κόψης

Συρματόσκοινο

Το συρματόσκοινο είναι περίπου στα 10 μέτρα. Δεν το χρειαζόμαστε το καλοκαίρι. Το βάλαν για το χειμώνα

Σκαλάκια

Δεν είναι κάτι δύσκολο Κρατιέσαι και ανεβαίνεις. Επίσης έχει ένα δέντρο στα δεξιά μας, όπου μπορεί κανείς να το κρατήσει

Σπηλαιοβάραθρο

Κορυφή Σχολιό

Κορυφή Σκάλα

Εκκλησάκι

Διασταύρωση

Από εδώ στρίβουμε αριστερά χύμα για να κατεβούμε στο ρέμα Καρασκίνη. Ο χάρτης δεν με έχει το μονοπάτι. Το μονοπάτι μου το δίνει πιο μετά. Παρόλα αυτά επί μισή ώρα κατεβαίνουμε χύμα και μετά συναντάμε κοκκινα σημάδια στα δέντρα. Οπωσδήποτε χρειάζεται gps Μονοπάτι δεν υπάρχει παρά μόνο σημάδια

Εδώ ο χάρτης μου δίνει το "επίσημο" μονοπάτι

Πάπα Ράχη (1880)

Διασταύρωση

Από αυτό το σημείο πλέον υπάρχει κανονικό μονοπάτι.

Χωματόδρομος

Από εδώ μέχρι τα αυτοκίνητά μας που τα έχουμε παρκάρει στις Σπηλιές, έχουμε κάνα 25 με μισή ώρα