Σπηλιά - ορειβατικό καταφύγιο Κισσάβου (13-11-2022)

Photo ofΣπηλιά - ορειβατικό καταφύγιο Κισσάβου (13-11-2022) Photo ofΣπηλιά - ορειβατικό καταφύγιο Κισσάβου (13-11-2022) Photo ofΣπηλιά - ορειβατικό καταφύγιο Κισσάβου (13-11-2022)

November 13, 2022
November 2022

near Spiliá, Thessaly (Greece)

Υπέροχη διαδρομή, με αφετηρία το χωριό Σπηλιά του νομού Λάρισας. Η παρούσα καταγραφή πραγματοποιήθηκε επ' αφορμή της συμμετοχής μου με τον ΕΟΣ Λαμίας, στην εκδήλωση που πραγματοποίησε ο ΕΟΣ Λάρισας, για την συμπλήρωση των 90 χρόνων λειτουργίας του.
Παρά της όχι ιδιαίτερα καλές καιρικές συνθήκες της καταγραφής μου (βροχή και ομίχλη), το μονοπάτι με εντυπωσίασε θετικά, λόγω της καλής του σήμανσης και γενικά το ευδιάκριτό του ίχνους του, καθώς και τα ήπια χαρακτηριστικά του σε μια ελικοειδή ανάβαση, μέχρι το ορειβατικό καταφύγιο του Κισσάβου σε υψόμετρο 1600 περίπου μέτρων.
Σίγουρα θα ήθελα να το επαναλάβω με διαυγείς καιρικές συνθήκες.

PictographProvisioning Altitude 2,644 ft

PictographTree Altitude 3,862 ft

Περνώντας ανάμεσα από αραιά μαλλόκεδρα.