Σπηλιά Λαρίσης-Καταφύγιο Κάναλος-Κορυφή Κισσάβου - Σιναχόβρυση 7-11-2021

Photo ofΣπηλιά Λαρίσης-Καταφύγιο Κάναλος-Κορυφή Κισσάβου - Σιναχόβρυση 7-11-2021 Photo ofΣπηλιά Λαρίσης-Καταφύγιο Κάναλος-Κορυφή Κισσάβου - Σιναχόβρυση 7-11-2021 Photo ofΣπηλιά Λαρίσης-Καταφύγιο Κάναλος-Κορυφή Κισσάβου - Σιναχόβρυση 7-11-2021

November 7, 2021
November 2021

•   5 2 Reviews

near Spiliá, Thessaly (Greece)

Από την πλατεία του χωριού ακολουθούμε τον κατηφορικό δρόμο στα αριστερά, ο οποίος διασταυρώνεται με τον περιφερειακό δρόμο που παρακάμπτει το χωριό και οδηγεί προς Καρίτσα και καταφύγιο στην θέση Κάναλος
Δίπλα από το καταφύγιο υπάρχει και πηγή με κρύο νερό. Από εδώ ξεκινάει και η πορεία για την κορυφή
Η επιστροφή από την κορυφή αρχίζουμε να κατηφορίζουμε προς τα νοτιοανατολικά την απότομη πέτρινη πλαγιά ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια και τους στύλους.

• Photo of Ηλίας Λευκόπουλος
    Ηλίας Λευκόπουλος Dec 3, 2022

Η ανάβαση από το κλασσικό μονοπάτι δεν έχει ιδιαίτερη δυσκολία. Η απότομη κατάβαση ακολουθώντας το μονοπάτι προς Ανατολή κι έχοντας δεξιά σου το Λούκι του Κισσάβου έχει άγρια ομορφιά και κλέβει τις εντυπώσεις