Σπαρτιάς - Ντόμη [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος)

Photo ofΣπαρτιάς - Ντόμη [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος) Photo ofΣπαρτιάς - Ντόμη [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος) Photo ofΣπαρτιάς - Ντόμη [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος)

February 2, 2016

near Spartiás, West Greece (Greece)

Χειμερινή ανάβαση στη Ντόμη (1.660μ.) Παναιτωλικού όρους με αφετηρία το χωριό Σπαρτιάς.

Παίρνουμε τον κύριο δρόμο που διασχίζει το χωριό μέχρι να βγούμε στη διασταύρωση όπου υπάρχει εκκλησάκι και να στρίψουμε δεξιά εκεί, ακολουθώντας τον δρόμο που οδηγεί στις κεραίες. Από ΄κει και μετά ανεβαίνουμε την κορυφογραμμή με το σχετικά αραιό ελατόδασος και βγαίνουμε στην κορυφή μετά από 5 ώρες κουραστικής πορείας στο χιόνι που βουλιάζει (σημειώστε ότι η διαδρομή διαρκεί λιγότερο χωρίς χιόνι). Επιστροφή από τα ίδια.
Επίσης, μετά την Ντόμη, μπορείτε να συνεχίσετε προς την αμέσως επόμενη κορυφή, την Ξάνθη (1.810μ.), που έχει εξαιρετική θέα στη νότια πλευρά του Κατελάνου.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες στον παρακάτω σύνδεσμο: