Sorgun Yaylası -Sorgun Göleti

March 5, 2017
March 2017

near Sorgun, Ankara (Türkiye)

Sorgun Yaylası -Sorgun Göleti

Yemek molası

PictographLake Altitude 4,262 ft

Sorgun göleti

• tween99 Mar 6, 2017

Sorgun Mahallesinden başlayan yürüyüşümüz araziden geçerek Sorgun Yaylasına ulaşarak devam etti. Yayladan dereyi takip ederek güneybatı istikametinde yukarı doğru devam ettik. Dere kenarında kayalıkların bulunduğu güzel bir noktada yemek molası verdik. Yemek sonrası batıya doğru bir miktar ilerledikten sonra, grubun yeni katılımcılarını zorlamamak adına grup ikiye ayrıldı ve bir grup daha önce planlana kolay rotadan batıya doğru ilerleyerek göl kenarına ulaştı. diğer grupla birlikte güneydeki tepede zirve hedefleyerek yürümeye başladık. Yoğun kar ve sık orman içinde 60 dereceye yaklaşan bir eğimde yaklaşık 1,5 km yatay ve 250 mt lik bir dikey yükselme ile zirveye ulaşamadan inişe geçtik. toplamda 8 km nin üzerinde ama hem zorlu hem keyifli harika bir yürüyüş geçirerek göl kenarındaki enfes köfte ve soğan salatası ile günü tamamladık. başta Ankara Hiking Treking lideri Osman Küçükoğlu olmak üzere, katılan tüm ekip arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Tekrar görüşmek dileğiyle.