Sorgun Hanı - Kiraz Dağı- Erik Deresi Göç Yolu

Photo ofSorgun Hanı - Kiraz Dağı- Erik Deresi Göç Yolu Photo ofSorgun Hanı - Kiraz Dağı- Erik Deresi Göç Yolu Photo ofSorgun Hanı - Kiraz Dağı- Erik Deresi Göç Yolu

April 25, 2015
April 2015

near Yalçı, Antalya (Türkiye Cumhuriyeti)

Sorgun Hanı olarak bilinen yapının hemen arkasında yer alan orman yolunu Kuzeybatı istikametinde takip edince yaklaşık 1 km'lik yürüş sonrası tarihi göç yolu parkuruna giriliyor. Oldukça iyi durumda ve etkileyici manzaralara sahip kırıcı olmayan 6-7 km'lik kısmı hemen herkes tarafından yürünebilir. 5. km ve 7. km'de yol üzerinde 2 adet su kaynağı mevcut. Met deresi istikametine ayrılan taş döşeli göç yolundan Kiraz dağı rotasına girilirse su bulmak zorlaşıyor ve patika olmadığı için zorlayıcı hale gelen Kiraz Dağı zirvesi için, bu noktadan sonra 1,5 saatlik hafif tempo yürüyüş yeterli oluyor. Zirve 1837 m yükseklikte. 12. Km civarında başlayan yaylalarda yeterince su var. saat 07:15 civarında başlayan yürüyüş Kuşyuvası - Erik deresi tünel inşaatı yanında 17:00 sularında sona erdi.

• Photo of Erkocaoglu
    Erkocaoglu Feb 20, 2016

Tebrik ederim

• Photo of Osman YILMAZ
    Osman YILMAZ Feb 21, 2016

Teşekkür ederim...

• Photo of orpheusmd
    orpheusmd Oct 31, 2016

Rotanızın 7. kmsinde sanırım heyelanomuş oradaartık öyle bir yol kalmamış biz rotayı tersten yürüdük kirazdağı zirveden sonra bu bölgede patika yada gidilecek yol bulamayınca rotayı hodifiye edtmek zorunda kaldık.