Photo ofSora - Carretera BV-4655 - Mas Passavant - Mas la Rovira - Mas la Bauma - Mas Güell Photo ofSora - Carretera BV-4655 - Mas Passavant - Mas la Rovira - Mas la Bauma - Mas Güell Photo ofSora - Carretera BV-4655 - Mas Passavant - Mas la Rovira - Mas la Bauma - Mas Güell

December 29, 2020
December 2020

near Sora, Catalunya (España)

Sortim del petit nucli de Sora i agafem la carretera BV-4655, en direcció llevant, la seguim fins el trencall del camí del Joncar a la carretera de Sora.

Seguim aquesta pista, direcció sud, creuem la Riera de Sora, pujem fins que trobem la pista, camí de la carretera de Berga al Joncar.

Aleshores, seguim aquest camí, en direcció ponent, passem per diverses Masies fins que poc després de passar per sota del mas Bosons, agafem el camí de la Bauma a la carretera de Berga.

Deseguida, aquest camí agafa una suau baixada, passem per diverses Masies, creuem novament la Riera de Sora i quan arribem al mas Güell agafem una pista, a l'esquerra, que ens porta fins al poble de Sora i deseguida arribem al cotxe.

Caminada per bones pistes, vistes excelents i variada.

Erem en Josep, en Ramón i Jo.