Soni trg - Vršani

November 28, 2017
November 2017

near Tušanj, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U povodu 25. novembra DANA DRŽAVNOSTI BiH, PD ,,Konjuh,, - Tuzla je 25.11.2017. godine organizovalo pješačku turu - planinarsku šetnju do Vršana i naj taj način obilježili ovaj veliki praznik naše domovine.
Poslije izvođenja himne BiH, prigodnih riječi Nede Ljubić - predsjenice PD "Konjuh" Tuzla i zajedničkog fotografisanja na Sonom Trgu planinari su krenuli kroz centar Tuzle, pored Elektrodistribucije prema selu Orašje i dalje prema Vršanima.
Uz put je napravljeno nekoliko kraćih pauza, a ispod Brda Rovine, na prigodan način planinari su odali počast našem dugogodišnjem planinaru Novici Tadiću, na mjestu gdje je preminuo 2011 godine prilikom jednog od naših izleta kojeg je on vodio.
Po dolasku na Planinarski dom "Djed Stjepan" na Vršanima učesnici su dočekani dobrodošlicom , toplim čajem i grahom. Poslije toga uslijedilo je zajedničko druženje uz pjesmu i veselo raspoloženje.
Sa Sonog trga je krenulo 35 planinara, a uz put se pridružilo još 7 planinara. Samostalno drugim putevima na Vršane je došlo više od 30 planinara. Pa je na vršanima bilo više od 75 planinara.
Vođe puta su za zainteresovanje ( 10-tak
planinara) organizovali povratak preko Debelog brda, dok su se ostali vratili u vlastitoj režiji.