Photo ofSon Macia: 36/22. Mola des Fangar (318m.) des Cami de Sa mola i per Sa Moleta den Vives Photo ofSon Macia: 36/22. Mola des Fangar (318m.) des Cami de Sa mola i per Sa Moleta den Vives Photo ofSon Macia: 36/22. Mola des Fangar (318m.) des Cami de Sa mola i per Sa Moleta den Vives

February 17, 2022
February 2022

near Son Macia, Baleares (España)

Pujada al cim de sa Mola des Fangar partint des Cami de Sa Mola.
Des Cami de sa Mola prenim cap al agroturisme des Picot. El pasam i seguim es cami, pero una mica antes de que se acabi veim un tirany a l,esquerra dins al carritx que seguim fins que mollt aviat arribam a una pared amb rejilla que es pasa amb facilitat.
Una vegada pasada seguim un poc cap a l,esquerra i pujant. Al principi hi ha bastanta vegetacio pero se avança relativament be, inclus pareix que hi ha tiranys.
A mesura que anam pujant cada vegada es fa mes facil perque minva sa espesor de sa vegetacio, inclus pareix que agafam lo que devia esser antigament un cami de carro.
I a partir de aqui ja intuitivament continuam fins al cim amb bastanta facilitat.
Sa baixada es per un des llocs mes coneguts i atravesam sa finca des fangar i de aqui al Cami de Sa Mola on hem iniciat sa excursio