Sokolske planine, od manastira Sveti Nikolaj,kružna

Photo ofSokolske planine, od manastira Sveti Nikolaj,kružna Photo ofSokolske planine, od manastira Sveti Nikolaj,kružna Photo ofSokolske planine, od manastira Sveti Nikolaj,kružna

November 19, 2018
November 2018

near Sokolac, Central Serbia (Serbia)

Nije mi telefon radio od početka ispravno pa zato su u treku prave linije umesto da prate put kojm smo išli. Nema veze, to je inače deo jako dobro poznat , svi idu tuda. Od manastira vodi put do Soko grada i velikog krsta na vrhu, odatle put nastavlja do vrha Rožanj u čijoj se blizini nalazi drugi manastir, Svetog Vasilija Ostroškog.Taj deo nije dobro snimljen ali bez brige , makadamski put vas vodi do Rožnja. Onaj bitniji deo je snimljen besprekorno i on vodi od Rožnja nazad, taj deo je jako lep i čudi me da ga nigde na trekovima nema. Sa Rožnja vodi kolski put kojim odavno niko nije išao, potpuno je zatravljen i vodi kroz šume,livade naizmenično. pokušali smo ,pred kraj da se popenjemo na stenu Kalkan koja je spram Sokograda.Nismo uspeli da dođemo o samog kraja zbog gustog i neprohodnog rastinja, taj deo možete preskočiti i odmah krenuti kroz selo nazad ka manastiru Sveti Nikolaj.
Realno bi bilo da pokazuje uspon od 650m i nekih 12,5km.