Sokobanja, treking liga

July 15, 2016
July 2016

near Soko Banja, Central Serbia (Serbia)

09.07.2016.
Sokobanja, treking liga Srbije, mala staza

Trasa: Sokobanja, Borići - Sokograd - Barudžija - Ripaljka - Sokobanja, Borići

U pola deset startovalo je 4. kolo Treking lige Srbije sa 134 učesnika među kojima smo bili i mi iz Subotice. Staza vodi od starta, izletišta Borići do asfaltnog puta odakle kreće strmiji uspon pored antena predajnika. Zatim se staza spušta uz rečicu da bi se ubrzo nastavila penjati ka Sokogradu. Malo posle je i prva kontrolna tačka.

Staza se i dalje penje, vrućina i strmina utiču na našu odluku da ipak ne idemo srednju nego samo malu stazu. Do vidikovca stižemo vidno iscrpljeni. Predah je dobro došao svima. Dalje je staza lakša, nema većih uzbrdica pa pojačavam tempo. Na sledećoj KT pravimo ponovo pauzu.

Dalje nastavljam uglavnom sam, idem nekim svojim tempom, kriza je prošla pa je i tempo sve brži. Na kontrolnoj tački broj tri se ne zadržavam, samo overavam svoju kontrolnu knjižicu. Staza vodi pored vodopada Ripaljka ali vode nema pa nema ni razloga da se zadržim duže od par sekundi tek da okovečim svoj boravak na ovom mestu.

Prilično jako sunce u završnici me ne obeshrabruje u nameri da u cilj uđem u zadatom limitu, ne posustajem i u cilj ulazim par minuta pre isteka limita od pet sati.

Organizacija odlična, staze nešto teže od očekivanja, perfektno obeležene. Sve pohvale organizatorima.