Photo ofSofijini izvori - Ciganski Logor - Vila Ravne - Pešiči fatovi - Dolina Mira - Sofijini izvori Photo ofSofijini izvori - Ciganski Logor - Vila Ravne - Pešiči fatovi - Dolina Mira - Sofijini izvori Photo ofSofijini izvori - Ciganski Logor - Vila Ravne - Pešiči fatovi - Dolina Mira - Sofijini izvori

March 14, 2021
March 2021

near Ležimir, Vojvodina (Serbia)

Prijatelji i dragi čitaoče.
Šta reći?
Tri reči opisuju ovu stazu - NEMARKIRANA STAZA.
716m visinske razlike
Obišli smo:
Sofijini izvori 320mnv
Ciganski logor 412mnv
Vila Ravne 350mnv
Pešiči fatovi 372mnv
Ono što smo shvatili da se ne moze preći veća kilometraža kada se šeta izmišljenom stazom.Mi smo pratili trek iz ...ja mislim 2011... Stazakoja ni tada nije bila markirana a najverovatnije ni prohodna.Isto kao i sada.Pošto smo kasno krenuli jer smo bili na liturgiji u Kuveždinu i pošto se spremala kiša koja je na posletku i baš dobro padala,bili smo prinuđeni da malo menjamo trek koji smo mi pratili.U povratku smo se vraćali putem a trek je išao kroz šumu samo bašje bio jak pljusak i pao mrak panismo hteli da rizikujemo.
Ono što moram da izdvojim za ovu šetnju je maženje košute.
Strmi usponi , klizav teren,loše vreme,nemarkirane staze = DOBRO ZEZANJE.