Smetovi-Kraljevine-iznad Gladovica (povratna)

Photo ofSmetovi-Kraljevine-iznad Gladovica (povratna) Photo ofSmetovi-Kraljevine-iznad Gladovica (povratna) Photo ofSmetovi-Kraljevine-iznad Gladovica (povratna)

December 5, 2020
December 2020

near Skubinac, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Obicno se ova staza prelazi iz jednog pravca, skrene se prije tunela Vranduk kad se ide iz pravca Zenice, skrene se prema selu Gladovici i onda se odatle uspne na visoravan i polako se lagano spusta do Smetova. najveci problem je sto morate obezbjediti prevoz i s jedne i s druge strane. Mi smo razmisljali kako bi mogli proci tu stazu, uzivati u prelijepoj prirodi oko Kraljevina , da vidimo vecinu toga, a da nam to ne uzme previse vremena.
Odlucili smo se za ovu varijantu, koja je kilometrazom nesto duze od standardne staze, ali vremenski nije velika razlika jer se izbjegne naveci uspon od samog mjesta Gladovici do pocetka visoravni odakle je teren uglavnom ravan, sa veoma blagim usponom ili spustanjem. Staza je dijelom markirana, preko livada gdje nema markacije imaju utabani putevi i treba se samo drzati vrha visoravni bez bocnih spustanja.
Problem moze biti blato na pocetku, oko trecina staze ide sumskim putevima za sjecu drva i oni su u sezoni kisa blatnjavi, postoje uglavnom staze kroz shumu koje obulaze te najgore dijelove ali dijelove nije moguce zaobici. ipak sve se isplati kad se popnete na prelijepu visoravan na 1000 m nadmorske visine, sa prostranim livadama i pasnjacima, odakle se pruza lijep pogled na obje strane

video sa staze

Photo ofSmetovi - parking i restoran polazna tacka Photo ofSmetovi - parking i restoran polazna tacka Photo ofSmetovi - parking i restoran polazna tacka

Smetovi - parking i restoran polazna tacka