Slavljevici - Crni Vrh

November 23, 2014
November 2014

near Slavljevići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Bosnia and Herzegovina)

Staza vodi od sela Slavljevici. Do sela Slavljevici nema oznaka, ali nije tesko naci: ide se putem prema Grepku, dodje se do skretanja za Baške, ali se ne ide na Baške već nastavi pravo i vrlo brzo ima ošta lijeva krivina koja vodi ka selu Slavljevici. Makadama ima samo oko 2km i to neposredno prije sela. Iz sela, ici stazom/putem koja vodi lijevo od vode. Nakon cca pola sata dodjete u "dolu", iz dole lovackom stazicom pravo uzbrdo pa lijevo. Naici cete na vodu, slabu. Dalje slijedi utabanu stazu dok se ne izgubi, ali nema veze - nastaviti traverzirati lijevo do grebena. Od grebena pravo i desno i na kraju stizete na Crni Vrh s kojeg pogledi pucaju na sve strane. Ako pogledate dolje, na livade, vidjecete stazu. Spustite se na nju, jer vas ista vodi do Balje stijene i sedla (Odmah ispod sedla ćete vidjeti lovačku kolibu). Dalje slijedite utabanu stazu koja vas vodi opet na "dolu" i na kraju na sedlo. I da ne zaboravim, neki 200m ispod lovačke kolibe, par metara s lijeve strane staze, nalazi se izvor vode.

Napomena: track za ovu stazu (s manjim izmjenama) mi je poslala Sanja Mitrovic koja je sa Cahtom bila ovdje jedne jeseni. Hvala joj :)

• Photo of hadzun
    hadzun Mar 2, 2016

hvala za trek Arminu , kao i onima koji su ga njemu ustupili ;)