Slap Žukovica sa ceste prema Roskom Polju (od Ušica)

Photo ofSlap Žukovica sa ceste prema Roskom Polju (od Ušica) Photo ofSlap Žukovica sa ceste prema Roskom Polju (od Ušica) Photo ofSlap Žukovica sa ceste prema Roskom Polju (od Ušica)

May 4, 2024
May 2024

near Zabrig, FBiH (Босния һәм Герцеговина)

Na početnu tačku se dodje kad se od Tomislavgrada krene cestom prema Posusju. 15 km nakon semafora , u mjesto Bukovica, s lijeve strane puta je mala zuta tabla koja pokazuje na skretanje prema Roškom polju desno. 3 km nakon skretanja nailazite na tablu sa oznakom Žukovice via Gojanica 2 i po sata lijevo makadamskim putem.
Nek vas ne zbunjuje ova odrednica, ona se odnosi na kretanje makadamskim putem. Mi smo i dosli do slapova i obisli ih ne zureci i vratili se za 2 sata i 40 minuta.
Krecite se makadamskim putem koji vijuga do procijepa na vrhu brda, onda nastavite kretanje makadamskim putem desno do skretanja sa puta i početka markacije lijevo.
Staza je odatle odlično markirana, spušta se kroz šumu sve do raskrsnice sa tablom od koje idete desno prema vodopadu.
staza je poslije table cak vise zarasla sibljem i rastinjem nego kroz shumu i vjerovatno ljeti nije prohodna , jer je zarasla i veoma se malo koristi.
kad dodjete kod prvih kuca skrecete lijevo, i prodjete pored objekata i preko rjecice do staze koja vodi do vodopada. tu staza nije najbolje markirana , ali se orijentisite prema zvuku
staza kroz sumu je bajkovita, lagano silazi do glavne staze a sve "muke" budu zaboravljene jednom kad ugledata prekrasan, poseban, malo poznat vodopad

gps signal se gubio kod slapa pa je predjena visinska razlika dosta veca nego stvarna

Sve pohvale PD Zavelim na markaciji staze kroz shumu gdje je najkriticnije. Steta sto ne postoji markacija na pocetku staze kod odvajanja sa ceste na makadamski put...

yt - slap na kraju videa

Photo ofPočetna tačka sa ceste prema Roškom polju Photo ofPočetna tačka sa ceste prema Roškom polju Photo ofPočetna tačka sa ceste prema Roškom polju

Početna tačka sa ceste prema Roškom polju