SL-C 144 La vall de Sant Jeroni de la Murtra

Photo ofSL-C 144 La vall de Sant Jeroni de la Murtra Photo ofSL-C 144 La vall de Sant Jeroni de la Murtra Photo ofSL-C 144 La vall de Sant Jeroni de la Murtra

January 27, 2022
January 2022

near El Canyet, Catalunya (España)

[CA]

AVÍS: Precaució, itinerari amb manca de senyalització, en fase de reposició. Recomanem utilitzar l'app d'itineraris

Punt d'inici: final del carrer de Sant Jeroni de la Murtra (Badalona).
Excursió a peu, tranquil·la i amb poc desnivell, que transcorre per corriols i pistes del parc. L'itinerari és senyalitzat com a sender local (blanc sobre verd, SL-C 144). La caminada ens porta a conèixer la vall de Betlem, també coneguda com la vall de Poià (antic nom de la vil·la romana) o vall de Sant Jeroni de la Murtra; on podrem gaudir dels valors naturals i paisatgístics d'una de les poques valls sense urbanitzar del Barcelonès, així com conèixer una part de l'important patrimoni cultural de la Serralada de Marina. L'itinerari comença al final del carrer de Sant Jeroni de la Murtra de Badalona.

És aconsellable portar aigua. Uns prismàtics ens permetran observar millor la fauna i gaudir de les bones panoràmiques

PDF de la ruta

[ES}

AVISO: Precaución, itinerario con falta de señalización, en fase de reposición. Recomendamos utilizar la app de itinerarios

Punto de inicio: final de la calle de Sant Jeroni de la Murtra (Badalona).

Excursión a pie, tranquila y con poco desnivel, que transcurre por senderos y pistas del parque. El itinerario está señalizado como sendero local (blanco sobre verde, SL-C 144). La caminata nos lleva a conocer el valle de Betlem, también conocido como el valle de Poià (antiguo nombre de la villa romana) o valle de San Jerónimo de la Murtra, donde podremos disfrutar de los valores naturales y paisajísticos de una de las pocos valles sin urbanizar del Barcelonès, así como conocer una parte del importante patrimonio cultural de la Seralada de Marina. El itinerario comienza al final de la calle de San Jerónimo de la Murtra de Badalona.

Se aconseja llevar agua. Unos prismáticos nos permitirán observar mejor la fauna y disfrutar de las buenas panorámicas.

Ermita de Sant Climent

La ermita de Sant Climent es troba prop del coll de les Ermites, al terme municipal de Badalona.

Sant Jeroni de la Murtra

PictographPanorama Altitude 0 ft

Panoràmica

Mirant des de la serra de can Mas, l'hospital de can Ruti i la colònia de Sant Jordi; al fons el turó de l'Home i el turó dels Sacrificis.