Σκήτη - Δάσος Πολυδενδρίου - Αγιόκαμπος (Διάσχιση).

Photo ofΣκήτη - Δάσος Πολυδενδρίου - Αγιόκαμπος (Διάσχιση). Photo ofΣκήτη - Δάσος Πολυδενδρίου - Αγιόκαμπος (Διάσχιση). Photo ofΣκήτη - Δάσος Πολυδενδρίου - Αγιόκαμπος (Διάσχιση).

August 21, 2020
August 2020

near Skíti, Thessaly (Greece)

Ξεκινήσαμε ακολουθώντας την στενή άσφαλτο κάτω από την πλατεία (Φωτο 1) της Σκήτης. Βγαίνοντας από το χωριό εκεί που η άσφαλτος κάνει δεξιά στροφή και ανηφορίζει εμείς συνεχίσαμε ευθεία μπροστά (Φωτο 2) σε καλό χωματόδρομο που αμέσως αρχίζει να κατηφορίζει (Φωτ.3-4-5). Αφήσαμε δεξιά μας τρεις δρόμους και στρίψαμε στον τέταρτο δεξιά κατηφορίζοντας προς το ρέμα. Φτάσαμε σε διασταύρωση ακριβώς πάνω από το ρέμα της Μπουρμπουλήθρας (Φωτο 6) . Ακολουθήσαμε το δρόμο αριστερά που σύντομα μάς κατέβασε μέσα στην κοίτη της Μπουρμπουλήθρας (Φωτο 7) με τα κρύα νερά και τους πολλούς πετασίτες! Περάσαμε απέναντι, ακολουθώντας πια το ρέμα από δεξιά και παράλληλα. Στην πρώτη διασταύρωση (Φωτο 8) αφήσαμε τον χωματόδρομο και πιάσαμε το ανηφορικό μονοπάτι δεξιά. Ξαναβγήκαμε ψηλότερα σε άλλο δρόμο και κινηθήκαμε προς τα αριστερά. Περάσαμε μια σιδερένια μπάρα (ανοιχτή) και μπήκαμε πια στο δάσος Πολυδενδρίου. Αμέσως μετρά στη διασταύρωση (Φωτο 10) γυρίσαμε δεξιά, ανηφορικά. Μετά από 400 μ. ο δασικός δρόμος μάς οδήγησε (Φωτο 11) στον ναό της Παναγίας (16ος αιώνας).
Συνεχίσαμε απέναντι ανηφορικά (Φωτο 12), δεξιόστροφα, περάσαμε από διχάλα (Φωτο 13), συνεχίσαμε δεξιά στο μονοπάτι, περάσαμε την κορυφή Προφήτης Ηλίας (386 μ.) με το τριγωνομετρικό (Φωτο 15) και αφήνοντας σηματοδοτημένες διασταυρώσεις φτάσαμε σε μεγάλο ξέφωτο όπου ο ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου (1568 μ. Χ. Φωτο 14).
Επιστέψαμε πίσω από το ίδιο μονοπάτι και βγήκαμε σε δασικό δρόμο κάτω από την κορυφή (Φωτο 16). Ακολουθήσαμε αριστερά τον δασικό δρόμο για 100 μ. , μετά κάναμε δεξιά (Φωτ.17) σε μονοπάτι , που μας οδήγησε σε θέση θέας με κιόσκι (Φωτο 18). Αριστερά από τη θέση θέας τερματίζει δασικός δρόμος, στη δεξιά άκρη του (Φωτο 19) μπήκαμε στο κατηφορικό δασωμένο μονοπάτι μέχρι που βγήκαμε στον κύριο χωματόδρομο Αγιόκαμπου - Παναγίας και σε λίγο στην άσφαλτο της οδού Αγιόκαμπου – Σκλήθρου. Ακολουθώντας την άσφαλτο προς τα αριστερά κατεβήκαμε στην παραλία του Αγιόκαμπου.

Περιγραφή: Κώστας Σιόμος
Οδηγοί βουνού:Κώστας Σιόμος και Irene Doula (εντόπια εκ Σκήτης ορμώμενη)