Sitja del Llop-el Sui-Turo de Samon

Photo ofSitja del Llop-el Sui-Turo de Samon Photo ofSitja del Llop-el Sui-Turo de Samon Photo ofSitja del Llop-el Sui-Turo de Samon

December 6, 2018
December 2018

near Montseny, Catalunya (España)

Sortim des de la Sitja del Llop on hem aparcat el cotxe. S'arriba des de la pista que va de Tagamanent a Collformic, en general es pot fer amb un cotxe normal però avui estava molt descarnada per la pluja i havien algunes pedres i escletxes perilloses, nosaltres hem anat amb un 4X4. Hem aparcat al pla i d'allà hem anat seguint el PRC al Suï i desprès seguint les indicacions del PRC arribem al Samon sense pèrdua. Camí fàcil i sense complicacions ni exigències. Això sí, a primera hora havia molta boira (i ens hem creuat amb un parell de ramats d'ovelles i cabres), sort que a la tornada s'ha obert i ens ha permès veure l'entorn, fantàstiques vistes del Turó d el'home, les Agudes i el Matagalls. Per el camí es poden veure un parell de pous de neu, que estan ben senyalitzats i val la pena sortir del camí i perdre 10 mins per veure'ls.