ΣΙΛΙΜΝΑ---ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΙ

April 23, 2023

near Silímna, Peloponnese (Greece)

23--4--2023.
Ξεκιναμε απο το κεντρο του χωριου ακολουθωντας τα μπλε τετραγωνα. Αν θελουμε, μπορουμε να μεγαλωσουμε τη διαδρομη κατα μια ωρα ξεκινωντας την απο το μνημειο στα Τρικορφα, που βρισκεται επι της ασφαλτου που μας φερνει απο την Τριπολη στη Σιλιμνα.
Για δυο ωρες απο το χωριο κινουμαστε σε ανοικτο πεδιο. Χρειαζεται προσοχη μετα τη θεση Καρτερολια, γιατι ο τσοπανης αφηνει τεσσερα αγρια τσοπανοσκυλα ελευθερα και για αυτο το λογο ¨προτρεπει¨ τους πεζοπορους να πανε απο την ασφαλτο αντι να τα περιορισει μεσα στη στανη. Δε θα τη γλυτωσει την καταγγελια.
Στη συνεχεια φθανουμε στο πετρινο γεφυρι του ποταμου Ελισσωνα και τον ακολουθουμε απο τη δεξια πλευρα για μιαμιση ωρα.
Κατοπιν φευγουμε δεξια απο το ποταμι και ανηφοριζουμε για μια ωρα και αργοτερα για λιγο ακομα, εως οτου φθασουμε στα Μαντεικα.
Φευγουμε ακολουθωντας τα μπλε επι του χωματοδρομου μεχρις οτου στριβουμε δεξια μεσα στο δασος, αλλα βαδιζουμε παραλληλα με το χωματοδρομο για πολλη ωρα. Αν θελουμε μπορουμε να ακολουθησουμε το δρομο συνεχως προσεχοντας στα δεξια μας για το μονοπατι, διοτι σε μιαμιση ωρα απο τα Μαντεικα φευγει δεξια ανηφοριζοντας για δεκαπεντε λεπτα και ξανασυναντα το χωματοδρομο.
Βαδιζοντας στο χωματοδρομο εχουμε μπροστα μας τη θεα του Χρυσοβιτσιου, στο οποιο φθανουμε και με λιγη ασφαλτο.
Η διαδρομη μονο αχαρη δεν ειναι, διαρκειας πεντε ωρων και διαθετει ανοικτα πεδια, πετρινο γεφυρι, ποταμι και πυκνο ελατοδασος.