ŞİLEKÖYLERİ YEŞİLVADİ SOFULAR ALACALI DOĞANCALI GARMİNGPS

Photo ofŞİLEKÖYLERİ YEŞİLVADİ SOFULAR ALACALI DOĞANCALI GARMİNGPS Photo ofŞİLEKÖYLERİ YEŞİLVADİ SOFULAR ALACALI DOĞANCALI GARMİNGPS Photo ofŞİLEKÖYLERİ YEŞİLVADİ SOFULAR ALACALI DOĞANCALI GARMİNGPS

March 23, 2024
March 2024

near Yeşilvadi, İstanbul (Türkiye)

Bugün Greentrekking doğa sporları olarak
Şile Yeşilvadiden rotamıza saat 09.45 gibi start verdik parkurun ilk durağı Sofular köyü idi burda bir çay molası verildi mola sonrası Rotamızı alacalı köyüne çevirdik rota üstünde ufaklı büyüklü birçok şelaleler gördük ve hepsinde vakit geçirdik daha önce keşif faaliyeti yapmış olmamıza rağmen sonbahar olduğu için yatay akan dere içindeki şelaleri görmemiştik şimdi orman çıplak olduğu için hepsini görmüş olduk bu dere yatağında en büyük şelale alacalı köyüne yakın olan ismini alacalı şelalesi olarak isimlendirdiğimiz şelaleyi daha önceden es geçmiştik şimdi ise zaman fazla olduğu için yanında gayet keyifli vakit geçirdik rotamızın üstünde çok fazla su kaynağı olduğu için su tarafında fazlasıyla su kandık parkuru 17.5km ile alacalı köyünde bitirdik fakat çok erken olduğu için otobüsün dönüş saatide akşam 17.30 olması sebebiyle ortak karar olarak Rotamızı alacalı doğacanli köyüne extra bir keşif faaliyeti yaparak 23km ile sonlandırdık parkurun ilk etabı yavaş doğanın tadını çıkararak son etabını ise biraz daha performans odaklı yürüyüş yaprak doğancalı köyüne erken varıp temizlik ve köy kahvesinde keyif yaparak geçirdik parkurun çamur seviyesi 23km parkurun yüzde 50 si çamur fakat botlara saran çamur değildi yürüyüş rahat geçti gerikalan kısım ise gayet temizdi özelikle Sofular acalı Acalı Doğancalı arasında çamur olduğu söylemek istemiyorum rota hakkında ise çok keyifli bir rota sonbahar ve ilk bahar aylarında gelmenizi tavsiye ediyorum bu zamanda yürümek isterseniz biraz çamurla karşılama durumunuz var tabi hafta içinden yoğun yağış almışsa mayıs ayına doğru kuru ve bol yeşilli bir güzelgah sizi bekliyor olacak bugün bu faaliyette olan yoldaşların ayaklarınıza sağlık 📸