SICAKDERE 17.03.2018 KOCAELİ BEKİR SAYRIM

Photo ofSICAKDERE 17.03.2018 KOCAELİ BEKİR SAYRIM Photo ofSICAKDERE 17.03.2018 KOCAELİ BEKİR SAYRIM Photo ofSICAKDERE 17.03.2018 KOCAELİ BEKİR SAYRIM

March 17, 2018
March 2018

near Servetiye Cami, Kocaeli (Türkiye)

Karaaslan tesislerine girmeden sağındaki yoldan yukarı devam edip karşınıza gelen ilk köprünün bulunduğu yerden yürüyüşe başladık.
Bu yürüyüş mevsimine göre zorlu bir yürüyüp olup, suyun debisinin fazla olması nedeni ile bizi kısmen de olsa zorladı. Planladığımız gibi bu yürüyüş tamamen su geçişi şeklinde olmuştur. Güzergah boyunda aynı doğrultuda yani yürüme imkanının olmadığı için sürekli derenin bir karşısına bir bu tarafa şeklide yürüdük. Geçişler, derenin zaman zaman diz boyunu geçmesi ve güçlü akıntı bizi zorlasa da keyifli idi. Adrenalini sevenler için tavsiye ederim. Riski az olan ama daha keyifli olsun derseniz, kesinlikle temmuz ağustos ayında tavsiye ederim. Su içinde yüzme imkanı da bulursunuz.
Parkur planladığımız gibi alabalık üretme çiftliğinden geçmektedir. Burada kısa bir mola verip tesisin sahibi ile sohbet etme imkanımız oldu. Eğer almak isterseniz orta boy alabalığın fiyatı 6 TL'dir. Bu bilgiyi de merak eden arkadaşlar için vermiş olayım.
Parkurun nispeten kısa olmasına karşın su geçişlerinin çok sık olması nedeni ile bacaklarda yorgunluk oluşmaktadır. Mevsimi itibarıyla bu rotayı bayan arkadaşlara tavsiye etmiyorum.