Широке Луке- Копрен- Арбиње/ Siroke Luke- Kopren- Arbinje

Photo ofШироке Луке- Копрен- Арбиње/ Siroke Luke- Kopren- Arbinje Photo ofШироке Луке- Копрен- Арбиње/ Siroke Luke- Kopren- Arbinje Photo ofШироке Луке- Копрен- Арбиње/ Siroke Luke- Kopren- Arbinje

October 16, 2021
October 2021

near Diva Slatina, Област Монтана (България)

Захтевна и необележена стаза уз Дабиџин поток који формира Копренски водопад. Преко клеке и поред водопада излазимо на копренски плато. Време кишовито током целог дана, на платоу суснежица. Снег висине око 20 центиметара. После сликања код граничког камена настављамо даље ка Три чуке и пролазимо поред кладенаца (извора) Дојкиначке реке. Услед тешких временских услова и проблема са мокром одећом и обућом целе групе одлучујемо да се уз један од потока који напајају водом Дојкиначку реку спустимо у Арбиње и наставимо пешке ка Дојкинцима. Договорени превоз нас среће негде у реону после Драгановог Вира и ту нам се завршава тура.

Време: У долинама кишовито, на платоу суснежица. Ниска облачност на платоу. Октобар 2021.
Вода: На стази уз поток има воде у изобиљу. На Вама је да процените да ли да пијете или не.

The difficult, and the unmarked path next to the Dabizin stream (the one responsible for making Kopren Waterfall). Rainy weather followed us all day long (sleet and light rain). Fog at the plateau, and 20 cm of snow. We proceeded to Tri Cuke peak, but due to the fact the group was wet and tired, the decision was made to follow the stream and descent into the valley. In the end, the organized transport arrived, and we were transported to the Dojkinci village in a sound and safe manner.

-Weather conditions: fog, sleet, light rain- October 2021;
-Water: The area is abundant with water if you are concerned about water quality bring a sufficient quantity of water.