Photo ofSeva - Golf del Muntanyà - El Brull, Sant Martí del Brull - Pantans de Valldoriola i de Seva Photo ofSeva - Golf del Muntanyà - El Brull, Sant Martí del Brull - Pantans de Valldoriola i de Seva Photo ofSeva - Golf del Muntanyà - El Brull, Sant Martí del Brull - Pantans de Valldoriola i de Seva

January 31, 2023
January 2023

near Seva, Catalunya (España)

Sortim de Seva, direcció sud, pel GR-2, creuem la carretera BV-5301, aleshores deixem el GR-2 i anem a trobal el Golf del Muntanyà - El Brull.

Passem pel costat de l'Alzina Rodona de l'Estanyol i donem la volta a bona part del Golf, el deixem i anem a l'esglèsia del Sagrat Cort, mas Casademont i mas Betània.

Continuem per la pista fins agafar novament el GR-2, ara direcció nord, fins el petit nucli del Brull, Ajuntament, Esglèsia de Sant Martí del Brull, restes del Castell del Brull.

Seguim uns 150 metres la carretera BV-5301 i agafem a l'esquera, una pista enquitrenada, deixem el GR-2, en baixada, ens porta al torrent de Valldoriola, totalment sec, com tambè estan pràcticament secs els pantans de Valdoriola i de Seva.

Deixem el Torrent i ens dirigim a Seva, final d'aquesta sortida.

Camí tot per pistes, a vegades enquitrenades, bones vistes del Montseny, els Pirineus, els cingles de Bertí, etc.

Erem en Tomàs, 2 Josep's i Jo.

Trencall a la dreta - Estanyol

Golf del Muntanyà - El Brull

Trencall a la dreta

Photo ofEsglèsia del Sagrat Cor, mas Casademont, mas Betània Photo ofEsglèsia del Sagrat Cor, mas Casademont, mas Betània Photo ofEsglèsia del Sagrat Cor, mas Casademont, mas Betània

Esglèsia del Sagrat Cor, mas Casademont, mas Betània

Photo ofCreuar carretera BV-5301- Ajuntament - Restes del Castell del Brull - Esglèsia de Sant Martí del Brull Photo ofCreuar carretera BV-5301- Ajuntament - Restes del Castell del Brull - Esglèsia de Sant Martí del Brull Photo ofCreuar carretera BV-5301- Ajuntament - Restes del Castell del Brull - Esglèsia de Sant Martí del Brull

Photo ofTrencall a l'esquerra - Deixar carretera - Deixar GR-2 Photo ofTrencall a l'esquerra - Deixar carretera - Deixar GR-2 Photo ofTrencall a l'esquerra - Deixar carretera - Deixar GR-2