Sete Cidades - Seara

September 17, 2019

near Sete Cidades, Açores (Portugal)

Comencen la ruta des de l’aparcament de llarga durada que es troba passat l’hotel abandonat Monte Palace. Anem caminant per la carretera en direcció al Miradouro da Vista do Rei i baixem fins on comença la pista.

La pista va resseguint tota la cresta del cràter i anem envoltats d’hortènsies. Per on hi ha forats podem veure les impressionants vistes de la part interior de la caldera i de la part exterior, vista al mar.

Anem trobant llocs on hi ha vaques pasturant a la vora de la pista. Finalment arribem a trobar la carretera que baixa a la vila de Sete Cidades.

La carretera torna a ser espectacular per la gran quantitat d’hortènsies que hi ha, per la mida que tenen les flors i per l’alçada de les plantes. Van format dues parets per les quals passa la carretera.

A la dreta trobem una desviació que ens porta per una pista que volta la Caldeira do Alferes però te un tram de força pendent de baixada, decidim anar per la carretera i arribem a Sete Cidades. Entrem per on es troba l’església i on finalitza el recorregut de la ruta.