Photo ofSerralada del Cadí: Prat del Cadí - Pic de Vulturó (100 CIMS FEEC) - Costa Cabirolera - Prat d'Agulió - Prat del Cadí Photo ofSerralada del Cadí: Prat del Cadí - Pic de Vulturó (100 CIMS FEEC) - Costa Cabirolera - Prat d'Agulió - Prat del Cadí Photo ofSerralada del Cadí: Prat del Cadí - Pic de Vulturó (100 CIMS FEEC) - Costa Cabirolera - Prat d'Agulió - Prat del Cadí

August 4, 2021
July 2021

near el Quer Foradat, Catalunya (España)

Per mes info sobre la ruta, escriviu-me a l'Instagram i us dono tots els detalls!
@elmitedelenduro

Ruta per la serralada del camí, molt maca i amb diversitat de fauna i paisatges! Cal anar amb compte degut a alguns passos de dificultat i risc elevat, a més de la duresa total de la ruta per qui no està acostumat a fer aquestes distàncies.

Sortim des de Prat del Cadí, on hem passat la nit anterior, i comencem a pujar pel bosc (el sender va paral·lel a la pedrera) fins a arribar al Canal del Cristall. Cal anar amb compte a causa de la seva verticalitat i la poca adhesió del terreny, no recomanable anar grups gaire grans per possibles despreniments.

Un cop superat el canal, anirem per un sender molt agraït fins al Cim del Vulturó, a 2651 (punt més alt de la ruta), on tindrem unes vistes molt maques, i amb sort, una gran quantitat de la fauna local. Un cop feta la foto de rigor al cim, tornarem cap enrere pel mateix sender. (Nosaltres ens vam desviar uns metres per fer el cim del Puig de Cristall).

Seguidament, posem rumb cap al pas dels Gossolans, parant abans per el Pic de Costa Cabirolera (2604). És opcional, però recomanable també.
Continuem direcció al Pas dels Gossolans on nosaltres prenem una drecera camp a través per estalviar desnivell. Al no seguir el camí, no és massa agraït, però podeu anar pel sender i arribareu al pas igualment!

Un cop al Pas dels Gossolans, baixem cap a Prats d'aguiló, on parem al refugi a dinar. I per acabar la ruta posem direcció de nou cap al Prat del Cadí, des d'on tornarem al pàrquing i cap a Estana.

ALERTA! El camí té un parell de trams bastant exposats, a part en alguns trams es perden tant fites com marques de GR. Si trobeu arbres marcats amb un cercle taronja, aneu bé. De totes maneres, seguint el track penjat anireu bé (només fareu algo de volta en els trams on vam haver de buscar el camí).

En total vam estar 11 hores, de les quals 7 en moviment. Si es fa, cal anar per feina i sortir ben d'hora. Porteu aigua de sobres, que algú va acabar amb gastroenteritis el dilluns jeje