Serra d'Ensija: Gallina Pelada - Creu de Ferro - Serrat Voltor

Photo ofSerra d'Ensija: Gallina Pelada - Creu de Ferro - Serrat Voltor Photo ofSerra d'Ensija: Gallina Pelada - Creu de Ferro - Serrat Voltor Photo ofSerra d'Ensija: Gallina Pelada - Creu de Ferro - Serrat Voltor

September 16, 2017
September 2017

near Saldes, Catalunya (España)

Ruta circular bastant senzilla i bonica de fer, 4h de moviment aproximadament, 11.5km.
S'aparca a la Font Freda, i ja es veu el cartell que indica la Gallina Pelada, comença a unes escales de fusta, i cap amunt. Passada la primera esplanada, hi ha un punt que el camí es divideix en 2, però s'ha d'anar cap a la dreta! És fàcil confondre's. A partir d'aquí, s'arriba ràpid al refugi, i ja no té pèrdua fins al cim de la Gallina Pelada.
Es torna endarrere fins al refugi i el camí és clar i recte fins al seguent cim, la Creu de Ferro, des d'on podrem veure el Serrat Voltor més endavant. Compte amb aquest últim, perquè ho ha una grimpada final que és fàcil però una mica més complicada.