Serra de Mariola - Cim del Montcabrer

Photo ofSerra de Mariola - Cim del Montcabrer Photo ofSerra de Mariola - Cim del Montcabrer Photo ofSerra de Mariola - Cim del Montcabrer

October 12, 2021
October 2021

near Estación del Norte, Valencia (España)

FONT DE LA BORONÀ - FONT DEL XOP - RACÓ LLOBET - LES SALERETES - EL DIT - FONT DEL POUET - CIM DEL MONTCABRER - RACÓ DEL SAPO - POU DE NEU DEL SESTERET DEL SAPO - FONT DEL SAPO - FONT DE LLOPIS - MAS DE LLOPIS - COVA DE LES MERAVELLES

Ruta que comencem des de la Font de la Boronà, en direcció a la Font del Xop, passant prop del Racó Llobet i aplegant a les Saleretes, per a prendre la senda que puja primer al costat del anomenat El Dit, passant per la Font del Pouet, fins al cim del Montcabrer. Després hem baixat pel Racó o Barranc del Sapo, visitant el Pou de neu del Sesteret del Sapo, i passant molt prop de la Font del Sapo, però sense poder-la vore per la vegetació existent. Esta senda arriba a trobar-se en el GR-7 que puja des de el Mas de la Foia Ampla i que ens porta de nou a les Saleretes, i d'ahí al passant per la Font de Llopis, que tampoc trobem per la vegetació existent, al Mas de Llopis. Des d'ací agarrem una senda que baixa fins la pista asfaltada que va a la Font de la Boronà, passant pel costat de la Cova de les Meravelles, donant per terminada la ruta.