Serençay Kanyonu ve Teke Sarayı

June 10, 2020
June 2020

near Başakevler, Burdur (Türkiye)

09.06.2020 günü gerçekleştirdiğimiz faaliyetin iz kaydıdır. Askeriye köyünden başlayarak Teke Sarayı ve Serençay kanyonunu gezdik. Aracınız arazi tipi veya altı yüksek bir araç ise rotayı takip ederek aracınız ile Teke Sarayına ulaşmadan bir kaç yüz metre kalarak karşınıza gelecek olan su pompasına kadar ulaşabilirsiniz. Su deposuna geldiğinizde yolun da sonuna gelmiş oluyorsunuz. Teke Sarayından Günalan Köyüne ulaşabileceğiniz bir patika bulunmaktadır. Biz tek araçla geldiğimiz için gidiş ve dönüşte aynı güzergahı kullandık.
Videolar :
Teke Sarayı : https://goo.gl/maps/uAYgDEZD6CwGxGkN9
Serençay Kanyonu : https://goo.gl/maps/F85ABpw6DKrV4mMo8

Askeriye Göleti

Teke Sarayı

Serençay Kanyonu

• Ali AYDIN 3 Jun 19, 2023

Güzel bir rota ancak yağmurlu bir günden sonra gittiğimiz için başlangıç çok çamurluydu. Bir de en son kanyona girerken iki defa kayalar yolumuzu kapattı. Birincisini aştık ancak ikincisini geçemedik Allah için oradan nasıl geçtiniz:)