Şerefler - Göcek

November 28, 2021
November 2021

near Şerefler, Muğla (Türkiye)

Serefler köyünden yürüyerek çiktigim bir yürüyüşte ilk aşamada 350 metre rakimda tepeyi (haritada ilk bayrağın.oldugu yere dek) otostop çektim. Yürüyüşe bu noktadan başladım. Yürüyüş ilk aşamada Dalaman odasının panoromoik manzaraları sundu. Ardından orman yolları ve zeytinlikleri takip ederek Kille Koyuna indi.. Koyun kumsalina inmeden kıyı hattını takip ederek Göcek 'e gitmek niyetiyle önce Boynuzbuku koyuna gittim. Kille Boynuzbuku arasında yol genis stabilize orman yoluydu. Boynuzbukunden sonra yol orman patikasina dönüşüyor ve çok güzel bir hal.aliyor. Rota kırmız beyaz titiz bir şekilde işaretlenmiş. Kaydın bittiği yerde 5-+0 dakikalık işaretleri takip ederek yukari orman tahliye yoluna çıkıyorsunuz.. Ancak bu noktada şarjım bitti. Tahliye yolunda fazla gitmeden sol tarafta işaretler sizi yamactan tekrar aşağı patikaya sokacak. Yol Osmanaga koyundan itibaren zaten yatlara servis veren genis yollara dönüşüyor. Osmanaga kiyunun hemen içerisinden otostop çekerek Göcek merkeze ulaştım, minibüse binerek Şerefler'e geri döndüm. 29 Kasım olmasına rağmen öğlen 22 derece civarında ve denize girdim. Akdeniz'in güzellikleri!

Photo ofBurda bir zeytinlik var toprak yol Kircagidreye kadar iniyor. Photo ofBurda bir zeytinlik var toprak yol Kircagidreye kadar iniyor. Photo ofBurda bir zeytinlik var toprak yol Kircagidreye kadar iniyor.

Burda bir zeytinlik var toprak yol Kircagidreye kadar iniyor.