Senokos - Vodopad Skok - Srebrna glava - Senokos

Photo ofSenokos - Vodopad Skok - Srebrna glava - Senokos Photo ofSenokos - Vodopad Skok - Srebrna glava - Senokos Photo ofSenokos - Vodopad Skok - Srebrna glava - Senokos

May 6, 2021
May 2021

near Senokos, Central Serbia (Serbia)

Avantura kreće sa raskrsnice kod info table i mosta u selu Senokos. Ovog puta pratili smo kolski put do odvajanja koje vodi uz desnu obalu Vodeničke reke i vodopada Skok koji se nalazi tačno na 4km od sela. Posle obilaska vodopada nastavili smo uz desnu obalu reke dok ponovo nismo izašli na kolski put. Na nekih 6km od početne tačke, put mota na levo, ali smo mi odlučili da skratimo, predjemo preko vode i nastavimo uz potok kroz šumu. Ispostavilo se da nas je ta odluka usporila zbog velikog broja oborenih stabala, pa smo se udaljili naviše od potoka i izašli na put koji koriste drvoseče. Povremeno su se pojavljivale i slabe markacije. Pre samog izlaska iz šume markacije su pokazivale da se krene naviše kako bi izbili na patrolni put uz samu granicu i njime došli do cilja. Moralo se proći kroz visoku kleku koja nam se učinila gušća i viša od one koja vodi direktno ka Srebrnoj glavi pa smo krenuli na tu stranu i na kraju morali da prodjemo kroz gustu i visoku kleku što nas je prilično usporilo. Za povratak smo izabrali da krenemo patrolnim putem uz granicu, a onda preko šuma i livada dodjemo do sela.To i nije bila najpametnija odluka jer čim napustite patrolni put prohodnost je promenljiva (gusta kleka, teško prohodna šuma, urasli i zapusteli putevi, ali i deo puta kroz livade i brezovu šumu što je nešto lakše). Ipak na kraju smo uspeli da se probijemo. Ukoliko ne želite komplikacije, nije pametno pratiti našu rutu. Držite se uobičajene staze i kolskih puteva. Stazu smo označili kao "tešku" zbog teške prohodnosti terena. Relive video: https://www.relive.cc/view/veqz3eeJWBv