Photo ofSenders 9.: Turó d'en Griera, Morral del Drac i Tombes de Can Robert (des de La Barata) Photo ofSenders 9.: Turó d'en Griera, Morral del Drac i Tombes de Can Robert (des de La Barata) Photo ofSenders 9.: Turó d'en Griera, Morral del Drac i Tombes de Can Robert (des de La Barata)

January 7, 2024
January 2024

•   4.3 1 review

near Matadepera, Catalunya (España)

Ruta circular des de l'aparcament de la Barata passant per:
- Forn de calç de la Barata (0.4 km)
- Can Pèlecs (1.6 km)
- Forn de calç de Can Bofí (1.9 km)
- Mirador de la Canal del Bosc (2.7 km)
- Turó del Boc (3.5 km)
- Turó d'en Griera (3.9 km)
- Morral del Drac (4.4 km)
- Avenc de la Canal de l'Abella (4.6 km)
- Tombes de Can Robert (6.0 km)
- Can Robert (6.2 km)
- Forn de calç de Can Robert (6.5 km)

ACCÉS: Per la carretera BV-1221 de Terrassa a Talamanca, havent passat la urbanització de les Pedritxes de Matadepera, al quilòmetre 9, hi ha la casa de la Barata que consta de varis edificis. A peu de carretera, a la dreta pujant hi ha un espai per aparcar-hi alguns vehicles.

DESCRIPCIÓ DE LA RUTA : Matinal circular sortint de l'aparcament de la Barata, travessem la riera direcció a Can Pèlecs.

Agafem el camí de la canal del Bosc que s'enfila fins el camí principal de la carena del Pagès que va de Coll d'Estenalles a la Mola.

Davant del Morral del Drac trobem i baixem per la canal de l'Abella fins a Can Robert des d'on, tot decantant-nos cap a la dreta per un bon camí que ens portarà a la riera de les Arenes.

Remuntarem la riera fins arribar al encreuament on hem començat la caminada i a pocs metres de l'aparcament de la Barata.

Una entretinguda matinal per senders poc concorreguts encara que amb força pujada.

Mirador de la Canal del Bosc

• Photo of Francesc Vera Gèria
    Francesc Vera Gèria May 5, 2024

Després de Can Pèlags es fa una mica complicat seguir el track però després força vistes i poca gent fins a Can Robert.