Photo ofSENDERO DE LOS 6800 ESCALONES des de Fleix. PR-CV 147. La Catedral del Senderismo. Barranc de l'Infern i COVA SANTA.Benimaurell. Photo ofSENDERO DE LOS 6800 ESCALONES des de Fleix. PR-CV 147. La Catedral del Senderismo. Barranc de l'Infern i COVA SANTA.Benimaurell. Photo ofSENDERO DE LOS 6800 ESCALONES des de Fleix. PR-CV 147. La Catedral del Senderismo. Barranc de l'Infern i COVA SANTA.Benimaurell.

December 30, 2023
December 2023

near Fleix, Valencia (España)

SENDERO DE LOS 6800 ESCALONES des de Fleix. Barranc de l'Infern i COVA SANTA. PR-CV 147. La Catedral del Senderismo. Benimaurell (La Vall de Laguar).

■ Inicio: Pkg en FLEIX.
■ RECORREGUT:
Conencem a caminar des de l'aparcament gratuït de FLEIX.
Inici Sender PRCV-147
FONT DEL REINOS raja natu de la pedra
Aljibe morisco con agua y ruinas casa vistas bco infetn. Brecha cañón

BARRANC DE TORTS (Barranc de Racons. Mur pedra brutal a l'altra banda k enfila
FONT DELS OLBITS. raja amb aixeta i taules picnic. Tram ctra.

APARCAMENT municipal Benimaurell.
Restaurant Oasis.

Esglesia campanar i altre bar al carreró.

Font de Benimaurell.

Bar L'Hedrera. Tapas.

Font i lavadero de Benimaurell. Les fonts ragen continuament.

FLEIX. Aparcament i fi de la ruta.

Pkg FLEIX . Inici Sender PRCV-147

Font Grossa (lavadero)

Photo ofBarranc de l'Infern escales zig-zag en baixada Photo ofBarranc de l'Infern escales zig-zag en baixada Photo ofBarranc de l'Infern escales zig-zag en baixada

Barranc de l'Infern escales zig-zag en baixada

PictographCave Altitude 1,028 ft
Photo ofForat pas entre parets, travessem el torrent Photo ofForat pas entre parets, travessem el torrent Photo ofForat pas entre parets, travessem el torrent

Forat pas entre parets, travessem el torrent

PictographIntersection Altitude 589 ft
Photo ofTte opc a cova santa a/t llera pedres 2km 35min fins aq wp. A/t= 1h20 fins cova sta 6.2km Photo ofTte opc a cova santa a/t llera pedres 2km 35min fins aq wp. A/t= 1h20 fins cova sta 6.2km Photo ofTte opc a cova santa a/t llera pedres 2km 35min fins aq wp. A/t= 1h20 fins cova sta 6.2km

PictographRiver Altitude 665 ft
Photo ofRiu Girona cauce. Parets de flisch. Circ . Marges arranjats amb feixes salvatge i solitari sortejabnt pedres pedrolos i bolis bl Photo ofRiu Girona cauce. Parets de flisch. Circ . Marges arranjats amb feixes salvatge i solitari sortejabnt pedres pedrolos i bolis bl Photo ofRiu Girona cauce. Parets de flisch. Circ . Marges arranjats amb feixes salvatge i solitari sortejabnt pedres pedrolos i bolis bl

PictographCave Altitude 768 ft

Cova santa

PictographCave Altitude 739 ft
Photo ofCova Santa. Final barranc de l'infern 'barranquistes' descens barranc equipat Photo ofCova Santa. Final barranc de l'infern 'barranquistes' descens barranc equipat Photo ofCova Santa. Final barranc de l'infern 'barranquistes' descens barranc equipat

Cova Santa. Final barranc de l'infern 'barranquistes' descens barranc equipat

PictographIntersection Altitude 637 ft

Retorn dels barranqueros quan acaben el barranc infern fita). Molt dret! Esb

Photo ofPOU DE LES JUVEES. 479ma casa. Tram cimentat. Ds vistes munysnya pelada Photo ofPOU DE LES JUVEES. 479ma casa. Tram cimentat. Ds vistes munysnya pelada

POU DE LES JUVEES. 479ma casa. Tram cimentat. Ds vistes munysnya pelada

Photo ofJUVEES D'ENMIG pr-cv 147 bco infern la vall de laguar. Pal ind i penell informatiu. Ara baixada. Feixes, camps de cultiu.Margaló Photo ofJUVEES D'ENMIG pr-cv 147 bco infern la vall de laguar. Pal ind i penell informatiu. Ara baixada. Feixes, camps de cultiu.Margaló Photo ofJUVEES D'ENMIG pr-cv 147 bco infern la vall de laguar. Pal ind i penell informatiu. Ara baixada. Feixes, camps de cultiu.Margaló

PictographRiver Altitude 990 ft
Photo ofTorrent sec dreta (rsq bco infern). Ara pujar per feixes zigz bancales de piedra Photo ofTorrent sec dreta (rsq bco infern). Ara pujar per feixes zigz bancales de piedra Photo ofTorrent sec dreta (rsq bco infern). Ara pujar per feixes zigz bancales de piedra

Photo ofAljibe morisco con agua y ruinas casa vistas bco infetn. Brecha cañón Photo ofAljibe morisco con agua y ruinas casa vistas bco infetn. Brecha cañón Photo ofAljibe morisco con agua y ruinas casa vistas bco infetn. Brecha cañón

Aljibe morisco con agua y ruinas casa vistas bco infetn. Brecha cañón

Photo ofJUVEES DE DALT. Cruilla casa ruïnes. pista ampla i un altre pou aljibe mooolt fondo. Rètol Benimaurell 3.9km Photo ofJUVEES DE DALT. Cruilla casa ruïnes. pista ampla i un altre pou aljibe mooolt fondo. Rètol Benimaurell 3.9km Photo ofJUVEES DE DALT. Cruilla casa ruïnes. pista ampla i un altre pou aljibe mooolt fondo. Rètol Benimaurell 3.9km

PictographRiver Altitude 1,252 ft
Photo ofBARRANC DE TORTS (Barranc de Racons. Mur pedra brutal a l'altra banda k enfila Photo ofBARRANC DE TORTS (Barranc de Racons. Mur pedra brutal a l'altra banda k enfila Photo ofBARRANC DE TORTS (Barranc de Racons. Mur pedra brutal a l'altra banda k enfila

BARRANC DE TORTS (Barranc de Racons. Mur pedra brutal a l'altra banda k enfila

Photo ofFONT DELS OLBITS. raja amb aixeta i taules picnic. Tram ctra Photo ofFONT DELS OLBITS. raja amb aixeta i taules picnic. Tram ctra Photo ofFONT DELS OLBITS. raja amb aixeta i taules picnic. Tram ctra

FONT DELS OLBITS. raja amb aixeta i taules picnic. Tram ctra

Esglesia campanar i altre bar al carreró

Font de Benimaurell

Photo ofFont i lavadero de Benimaurell. Les fonts ragen continuament Photo ofFont i lavadero de Benimaurell. Les fonts ragen continuament Photo ofFont i lavadero de Benimaurell. Les fonts ragen continuament