Senda del Cares - Asturies ( Espanya )

Photo ofSenda del Cares -  Asturies ( Espanya ) Photo ofSenda del Cares -  Asturies ( Espanya ) Photo ofSenda del Cares -  Asturies ( Espanya )

August 5, 2014
July 2014

near Camarmeña, Asturias (España)

Diuen que aquesta ruta es una de les clàssiques de la zona, així que vam decidir de fer-la.
El camí no te cap mena de dificultat, una petita pujada al començament i després tot pla, ara bé un parell de comentaris, si es fa de anada i tornada es potser una mica llarga, i si es va amb canalla ( nosaltres ho vam fer ) pareu compte doncs no hi han baranes, per lo que si ens despistem el precipici es molt a prop.
Al començament del camí ( tant en una banda com en l’altra ) hi han indicacions de caigudes de pedres, especialment en cas de pluja. No havia plogut , però es ple de cabres pasturant, i es molt fàcil que aquestes arrosseguin pedres, a nosaltres ens va caure un pedrot a uns 2 metres i per poquet no ens cau al cap.
Dit això el camí que connecta Poncebos amb Cain ( es pot inclús allargar més ) , es un bonic congost, sobretot la part més propera a Cain on hi han més túnels i ponts que la fan més distreta.
Son unes tres horetes el anar i unes altres el tornar, al poblet de Cain es ple de restaurants, així que ideal per menjar.
Amb tot com es una mica llarga, el camí de tornada es torna una mica “monòton” i casi ens atreviríem a dir que una miqueta avorrit, doncs el paisatge es sempre igual.
Com en tots els congost la senyal del GPS sovint fa el ruc, però no hi ha pèrdua, a més a primera hora semblava el “carrer major”, en canvi a la tornada podríem dir que estàvem sols .